Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

økonomisk støtte til godkendelse af vandfilter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en opgave, som består i at søge om godkendelse af et vandrensnings-filter. Det skal godkendes til drikkevand. Sådan en sag er ret pebret. Det er kommet mig for øre, at man kan søge om økonomisk støtte til de krævede analyser, der skal foretages. Der er kun få godkendte firmaer (bl.a. Teknologisk Institut), der må godkende produkter. Er der nogen på Amino, som kender til den slags? Vh Lars

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hvilke retningslinjer skal dit filter godkendes efter?  Er det en EU standard vil du også kunne bruge akkrediterede laboratorier i udlandet.

Hvor og til hvad skal dit filter bruges til?

 

Fra Odense S
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Filteret skal monteres på vandrøret til koldvandshanen. Filteret skal bruges til rensning af forbrugsvand og godkendes til drikkevand. Der er nogle ret skrappe krav. Jeg kan godt bruge EU test, men de skal være testet efter danske krav. Jeg har et godt overblik over lovgivningen, men søger viden om mulig økonomisk støtte, måske i form af fonde eller lignende. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt er det ikke tilladt at bruge vandfiltre på brugsvands installationer i private hjem. Du nævner danske krav mht til tests, men hvad er det for nogle krav / standarder ?

Tvivler på du kan få støtte af noget, eneste mulighed kunne være markedsmodningsfonden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)