Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en feedback på min webside www.centellino.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Centellino ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Efter en del rettelser og forbedringer, søger jeg en masse feedback på min side: www.centellino.dk 

Hvad kan gøres bedre?

Hvad fungerer godt?

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Natalia Sørensen

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit korte svar er:

Nem og overskuelig men meeeget mainstream tangerende til det kedelige, men hvis priser og produkter er i orden, så går det nok til en start.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Natalia 

Jeg vil her komme med lidt forbedringer til hvad jeg savner på din hjemmeside/webshop.

Først og fremmest synes jeg det er super godt du har en masse billeder af jeres produkt. Især fordi det er et produkt mange højst sandsynligt ikke har det store kendskab til? Ret mig hvis jeg tager fejl :)

1. Jeg savner personligt en idé med de mange billeder på din forside, i forhold til måden du har sat dem op på. Efter min smag burde du fjerne dem alle og ligge dem under galleri, for istedet at have en lækker præsentationsvideo samt noget tekst omkring jeres spændende produkt. Du bør sætte video og tekst i to halve koloner af fullpage, så du giver det en stilet opsætning. Jeg fandt videoen under historie, og først dér fik jeg virkelig forståelse for hvad dit produkt kan. 

2. Jeg er marketing mand, så jeg savner uden tvivl noget call to action. Dette er gennemgående på hele din side. Du bør simpelthen få sat i kontaktformularsystem op, så de besøgende kan kontakte jer direkte fra siden. Jeg går ud fra at formålet med siden er at få henvendelser? 

3. Da jeg forsøgte at finde ud af hvordan jeg skulle købe dit produkt, kunne jeg som udgangspunkt ikke finde det rette sted. Kun da jeg valgte at prøve mig frem landede jeg under "privat". Her kom jeg pludselig til et webshop modul som jeg ved første indskydelse ikke havde den fjerneste idé om fandtes på hjemmesiden. Mit råd vil være at ændre dette menupunkts formulering. Du kan stadig godt have Engros siden, uden at skulle have en tilsvarende side der hedder privat. Hvis jeg var dig ville jeg ændre "Privat" til "Shop".

Håber du kunne nogle min feedback til noget konstruktivt. Du er velkommen til at smide mig en besked hvis du har spørgsmål til overstående :) 

God dag

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Natalia Sørensen:

Hej Amino'er

Efter en del rettelser og forbedringer, søger jeg en masse feedback på min side: www.centellino.dk 

Hvad kan gøres bedre?

Hvad fungerer godt?

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Natalia Sørensen

Dit link går altså til deltin.dk ..... hvis man bare trykker på det.

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan rigtig godt lide kollagen med billeder, men baggrunden forvirrer og bør være ensfarvet for at skabe et roligt og professionelt indtryk.

Menuteksten er jeg ikke så vild med.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Centellino ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, det vil jeg kigge nærmere på :-) 

VH

Natalia

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Natalia

Jeg syntes som faktisk din hjemme side ser rigtig spændende ud :)

Det er selvfølgelig individuelt hvad man ser først, men når jeg først begynder at lede efter dine forskellige produkter kigger jeg i bjælken i toppen.... Men der ser jeg "Handelsbetingelser, om os, kontakt os" Og bagefter skal jeg til at lede efter dine produkter. Det kunne være en mulighed at lave nogle splittests og se hvad der konvenere bedst. Derudover syntes jeg godt man kan tillade sig at lægge "Kontakt os" ind under "Om os", også bytte dem med produktkadegorierne, sådan at man ser det først... :) Men det er måske bare mig.

Dine billeder af iPhonecovers til iPhone 5 og iPhone 4 er det samme... De er jo ikke lige store, så de er vel ikke ens i virkeligheden. Jeg havde nok ofret et par covers, ved at pakke dem ud, og selv tage nogle billeder...

Jeg har vedlagt et billede af hvordan dine iPhonecovers ser ud på min skræm, husk at det kan være forskelligt hvordan det ser ud, alt efter forskellige servere og forskellige computere.... :)

God dag! - held og lykke med salget :)

Thorbjørn Hornbæk Jensen

www.knivblokken.dk - Vi er knivskarpe

Fra Hinnerup
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Centellino ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn,

Tusind tak for dine kommentar, men min web side : www.centellino.dk og vi sælger Centellino vindekanteren fra Italien:((

Hilsen

Natalia

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Natalia Sørensen:

Hej Thorbjørn,

Tusind tak for dine kommentar, men min web side : www.centellino.dk og vi sælger Centellino vindekanteren fra Italien:((

Hilsen

Natalia

Linket i dit første indlæg går altså stadig til "deltin.dk". 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorbjørn: 

Du kan eventuelt smide dit indlæg i denne tråd, hvor ejeren af den webshop du kommentere på har startet en lignende tråd :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)