Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partnere til kickstarte fælles virksomheder og ideer!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er en ung iværksætter på 24 år fra sjælland, som søger fremtidige samarbejdspartnere, som har samme lyst som mig til at skabe noget innovativt og nyt i erhvervslivet/privaten.

Jeg har massere at ideer til apps, andet udviklingarbejde og fremtidige programmer til erhvervslivet, og håber at finde andre der har lige så mange ideer som mig, derfor håber jeg at kunne finde et team, hvor vi sammen kan finde de ultimative produkter til erhvervslivet og privaten.

Jeg har selv haft en virksomhed med import og salg til flere forretninger i Danmark, som nu er solgt. Derudover har jeg igang i et større projekt som forvente at komme på markedet inden 2015. Så det jeg selv kan tilbyde er erfaringen inden for erhvervslivet, iværksætteri, salg, økonomisk forståelse, jura(erhvervsjura), samt et drive uden begrænsninger. 

Jeg forstiller mig at du bor på sjælland - hvor du bor er ikke så vigtigt, og du måske har erfaringer inden for udvikling, marketing, eller bare et kæmpe drive, og ønsket om at starte et team af flere iværksættere, så skriv, så kan vi tage en kop kaffe i nærheden af hinanden, måske lave et fælles møde hvis der er flere der har interesse i at samarbejde. alder er ikke så vigtigt..

Så skriv hvis det har din interesse, og lad os sammen få ideérne ned på papir, eller bare en god kop kaffe :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Godt initiativ.

Jeg har godt nok ikke tid til at give dig en besked med indhold lige nu, men stik mig lige en mail, så jeg ikke glemmer at skrive til dig: mikkel@sommer-online.dk

Så skal jeg nok præsentere mig selv der :-)

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig en mail :)

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Flere? :)

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg vil meget gerne høre mere.. Vil du sende en mail til bergsten8@hotmail.com?

Har du for resten fundet den rette partner endnu?

 

Mvh,

Bjørn Bergsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)