Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med din feedback, så vi kan blive klogere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Godaften 

Jeg har brug for din hjælp. Jeg og min partner har haft denne webshop: www.onkelbillig.dk i snart to år. Nu har vi fået feedback på webshoppen nogle gange før, men denne gang vil vi gøre det lidt anderledes.

Kunne du måske hoppe over på webshoppen, bare snus lidt rundt omkring, du må gerne svare på disse spørgsmål. Kom gerne med dit eget input.

*Hvad faldt dig øjnene?

*Kunne du selv finde på at købe noget på webshoppen?

*Hvad skræmte dig væk?

*Hvilke ulemper synes du vi har?

*Hvad kunne gøres bedre?

Venlig hilsen OnkelBillig.dk

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke så godt om jeres navn, men det vil i jo nok ikke ændre pga mig :)

Det generer lidt øjet at produktbillederner ikke har samme størrelse og baggrundsfarve, og at de gule "læg i kurv" knapper derfor ikke ligger på linje.

Det var lige hvad der faldt mig ind efter et meget hurtigt blik

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nygårdlund:

 Godaften 

Jeg har brug for din hjælp. Jeg og min partner har haft denne webshop: www.onkelbillig.dk i snart to år. Nu har vi fået feedback på webshoppen nogle gange før, men denne gang vil vi gøre det lidt anderledes.

Kunne du måske hoppe over på webshoppen, bare snus lidt rundt omkring, du må gerne svare på disse spørgsmål. Kom gerne med dit eget input.

*Hvad faldt dig øjnene?

*Kunne du selv finde på at købe noget på webshoppen?

*Hvad skræmte dig væk?

*Hvilke ulemper synes du vi har?

*Hvad kunne gøres bedre?

Venlig hilsen OnkelBillig.dk

Feedback omkring siden:

http://www.onkelbillig.dk/skinsstickers der ser jeg at i har hvid background på dine billeder, og en grøn background hvilke ser utroligt grimt ud i mine øjne.

Derud over mener jeg også helt klart at "læg i kurv" skulle du nok lave om til noget andet evt kig på http://linkbuildingbogen.dk/ som måske kan købe med nogle tips til dig som gøre at du for flere til at ligge varen i kurven.

Der mest også er rammerne til de enkelt var forskellig hvilke jeg synes ser utroligt grimt ud. F.eks "Lysebrun træ - iPhone 5/5S" læg i kurv er ligger ned end de andre, Ligesom http://www.onkelbillig.dk/iphone-44s der ligger de første 5 utrolig pænt men dermest efter ser det grimt ud da de hopper op og ned..

Når jeg går ind på varen hvorfor for den så ikke sin unike url?? f.eks www.onkelbillig.dk/skin/lysebrun-trae-iphone-5-5s/ eller noget i den still som url.

Savner noget mere information omkring varen?.

Lige pt kunne jeg ikke finde på at købe noget hos jer da i billederne virker utrolig useriøst i mine øjne.

At du ikke har gjort noget ud af logo sådan rigtigt og samtidig virker ikke så seriøst igen da det ligner et logo som du har brugt 5-10 minutter på at lave i photoshop.

Skriv noget mere om jer selv da jeg synes det er utrolig let i har fået skrevet på siden.

Håber det var noget som du/kunne bruge til at gøre siden bedre.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg håber ikke du bliver sur eller stødt, fordi det er skrevet i den bedste mening:

Generelt virker siden bare "billig" og ikke på den fede måde, mærkelige farvesammensætning, kedelige billeder. Fotoet med betalingskort er dårlig scannet ind

Derudover synes jeg der er et troværdighedsproblem hvis I markedsfører jeres som "billig, priserne i bund" når jeg ser jeres powerbanks til 79 kr. dem kan jo få kastet i nakken til ingen penge på andre sider.

Så er paypal - det har vist aldrig gjort noget godt for omsætningen i en webshop i DK :-)

I skriver følgende "Hvis din mail ikke bliver besvaret inden 24 timer, så skriv igen, da vi pt. er to personer."

Så er jeg allerede løbet skrigende væk :-)

Som sagt er det ikke en shop hvor jeg bliver inspireret og tænker her må jeg bruge alle mine penge, men derudover er det jo også produkter hvor der er meget høj konkurrence, så jeg tror det er et meget svært markedet

Held og lykke med det

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Aflagde jeres webshop et kort visit og et par ting faldt i min øjne..

De andre her i tråden er allerede kommet med nogle feedback til design og opsætning, så vil prøve at fokusere mere på jeres generelle kommunikation med de besøgende

Først og fremmest synes jeg det virker en smule utroværdigt at i omtaler jer selv som “Nygård og Lund“ i jeres Om os beskrivelse. Hvorfor står I ikke frem ved navn, og gerne ansigt - dette er stærkt medvirkende til en øget troværdighed for mig som besøgende, og potentiel kunde. 

Generelt savner jeg mere personlighed og differentiering i jeres kommunikation. Istedet for at skrive det samme som alle andre webshops ligesom jeres, såsom - vi er billigst, god kundeservice, hurtig fragt bla bla bla.. så prøv med noget mere personligt og unikt. Dette kunne være for eksempel “Hej mit navn er ..., velkommen til min webshop. Jeg vil gøre mit bedste for at du som kunde får en god oplevelse. 

Jeres navn er en smule utraditionelt, hvilket bestemt ikke behøver at være negativt.. Men jeg savner ligesom en forklaring bag navnet når jeg træder ind på siden. Her har i måske rent faktisk en historie at fortælle som vil adskille jer en smule fra alle jeres mange konkurrenter? - Hvis dette ikke er tilfældet synes jeg desværre jeres navn er medvirkende til at man undres mere end man mores. 

Håber i kan bruge ovenstående til at forbedre webshoppen en smule i forhold til kommunikationen generelt :)

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover de ting der er nævnt..

Jeg kan ikke finde jeres telefonnummer?!!

Som kunde, så er jeg smuttet, hvis ikke de oplyser et nummer til kundeservice på shoppen.

Hvilket også fortæller i ikke opfylder de krav, som der stilles for at tage betalingskort.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)