Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man integreret dankortmuligheder på sin hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil høre jer om hvad jeres bedste erfaringer er ift. at give brugeren af ens hjemmeside, mulighed for at betale med alle betalingskort, så som mastercard, dankort osv.

Jeg ved at man kan gøre det igennem nets, men hvordan man gør ved jeg ikke. er der nogen der kan hjælpe og er det bedst at benytte nets? skriv gerne hvad dine erfaringer er...

Er dine erfaringer at man taber mange kunder ved ikke at have dankort muligheder?

ps.

"jeg har styr på PayPal integrering".

På forhånd tak.

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft Paypal betaling på min webshop siden start, og det er gået ok i begyndelsen, hvor man kunne tage imod visakort. Men nu da paypal er ved at lukke ned for visakortet, så har jeg mistet temmelig mange kunder. Jeg kan se at omkring 50% af de ordre der bliver lavet i øjeblikket, ikke går igennem, da kunden stopper når de ser jeg kun tager paypal. Derfor har jeg en ansøgning igang hos Nets, så jeg kan tage Dankort, og forhåbentligt undgå alle de fejl-ordre.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge

Det skal en aftale med en indsløser som feks NETS/TELLER til samt en betalingsgateway.

Der findes forskellige betalingsgateways, bla. epay, Quickpay mfl. Flere af dem har færdige moduler til standardsystemer som feks wordpress, prestashop osv.

Jeg synes personligt at Quickpay fungerer godt, men er nok lidt farvet af at vi er resellere af deres løsning :)

Nu når jeg kom ind på reklamesporet kan jeg oplyse at vi tilbyder 6 mdr gratis her (uden binding)

http://www.westsoftdevelopment.dk/billig-quickpay

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)