Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 6 og 6 plus?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af jer ved er Apples special event igang, hvor der er blevet løftet sløret for den nye iPhone som er kommet i to forskellige størrelser..

Hvad synes i?

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Fra  BedreHusogHave Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mest spændt på Watch :-D

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de ting, de sammenligner kunne tidligere versioner af iPhone altså også.

Meget typisk sammenligningsopstilling lavet af folk, der ikke gider sætte sig ind i tingene.

Mht hastighed, så er det vel - uden jeg på nogen måde er ekspert - også noget med hvorledes den bliver udnyttet. Med Apple, så er det tit sådan (som jeg har både oplevet det, og ud fra diverse tests/benchmarks) at selvom deres processorer på papiret er langsommere, så giver de baghjul.

Jeg er ikke fanatisk Apple-fan, men bruger deres produkter til mit daglige arbejde, og kan sagtens se både fordele og ulemper ved produkterne. Det, der egentligt småirriterer mig, er ikke-Apple brugeres hakken og nedgøren af folk, der køber, bruger og er glade for deres Apple-produkter. Lad dog enkeltpersonen bruge hvad han/hun vil, og pas dig selv. ;)

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Apple iPhone's er super simple at håndterer, og der er ingen problemer med dem.
Jeg skal i hvert fald have en iPhone 6+ på et tidspunkt. Dog er min iPhone 5S fin på nuværende tidspunkt. 

 

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren Sjovt, jeg oplever nemlig præcist det samme bare Iphone folk der har ekstremt travlt med at nedgøre Android, så du skal egentligt ikke generalisere den ene vej da der findes trolls i begge lejre :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, helt bestemt; jeg synes bare det er en 7:3 ratio ;)

Jeg konkluderede fra mine egne erfaringer ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en iPhone 5S nu, og jeg synes ikke der var nok til at jeg ville købe den nye iPhone. Kunne vildt godt tænke mig muligheden for at betale med min iPhone, men tror samtidig også der går laang tid, før vi ser det i Danmark.

Apple Watch derimod.. Det skal jeg købe så snart det kommer i butikkerne!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg springer altid S-modellerne over, så jeg skal have skiftet min iPhone 5 ud med enten en 6 eller 6 Plus.

Jeg er dog i tvivl om jeg skal have Plus-modellen. Jeg kan godt se at det er praktisk, ikke mindst med split screen apps når jeg er på farten, men jeg bryder mig ikke som store telefoner. 

Apple Pay ser jeg meget frem til at begynde at bruge. Jeg gider ikke bruge Google Wallet, så det er fedt at Apple har lavet deres egen løsning.

Mvh Carsten

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten

Vær lige opmærksom på, at  der ikke er fastsat dato på hvornår  Apple Pay er tilgængeligt uden for US.

Det er jo set før, at de kan udrulningen af deres systemer til europa og asien, kan trække i langdrag.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)