Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udseende af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Fra  kimose Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen har lige tilmeldt mig Amino, for enten og hjælpe andre med gode råd til opstart af e-handel, men også selv for at få hjælp.

Har hjemmesiden pro-tools.dk  og har lavet en stor del arbejde med udsende og seo optimering her de sidste 3 måneder, er lang langt fra færdig, men ville høre om der var nogen der havde tid og lyst og kigge og komme med kreativ kritik eller gode ting på siden.

Kategorierne Unbraco nøgler , Topnøglesæt, + deres under kategorier er dem jeg er mest tilfreds med, og jeg synes er ved og være som alle kategorierne gerne skulle se ud!!!! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timmy

Først og fremmest synes jeg det er ærgerligt at din webshop ikke er i responsive format, dette gør at dine besøgende som kommer via smartphones eller tablets ikke får en særlig brugervenlig oplevelse. 

Rent visuelt er jeg ikke stor tilhænger af det store hvide rum du har i din header, til højre for det logo. Brug denne plads til at kommunikere til dine besøgende. Enten via nogle lækre produktbilleder. Du kan også liste nogle fordele ved at handle i din webshop. Din header er en af dine stærkeste blikfang på din side, den bør du benytte. 

Farvekombinationen er grå, sort og hvid falder ikke i min smag, da den i kombination med skabelon designet, får din webshop til at virke en smule inspirationsforladt. Prøv eventuelt at leg med nogle nye farvekombinationer og se om du kan finde noget andet der falder i din smag. 

Også noget ros :) - Jeg kan godt lide dine kategorier og opstilling heri, det giver et godt og præsentabelt overblik. 

Håber du kan bruger overstående feedback til noget konstruktivt. 

God arbejdslyst :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Fra  kimose Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon tak fordi du har taget dig tid til og tage et kig, giver dig helt ret i headeren skal have lidt mere indhold, det kommer, :-) alt seo arbejdet med tekster på kategorier og varer har bare taget en del tid.

Siden bliver responsive om 2 måneder når golden planet opdaterer deres open bit box, det var også en ting jeg synes der manglede når man delte ting via facebook, der er jo mange der tjekker på telefonen.

Farven vil jeg prøve og leje lidt med.

En Stor ting jeg gerne ville have nogle meninger om var overskueligheden på siden om det er let og finde rund hvad der evt. mangler før at gøre det lettere? og mht. firma oplysninger, levering, kontakt, og mere ligger i venstre side istedet for toppen? og om siden virker troværdig?

Hvis der skulle være andre der har lyst til at kigge ville det være rigtig fedt :-)  

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne give mit synspunkt til kende. Jeg vil gerne allerede beklage, hvis min feedback er lidt hård. :)

Først og fremmest vil jeg sige, at webshoppen ser meget gammeldags ud. Det ligner en webshop, der sidst er opdateret fra 5-10 år siden. Den skal simpelthen have et mere moderne præg. 

Opbygningen af webshoppen er jo egentligt ret klassisk og vi kan altid diskutere om det sådan den skal være struktureret. Nu er den nu engang opbygget sådan, så derfor tager jeg udgangspunkt i det. 

Struktur-mæssigt ligner webshoppen Bodylab.dk. Centreret på samme måde, samme type header, menu, 3 coloumn layout og footer osv. 

Jeg vil ikke give dig nogle svar - det altid nemmere, når man selv roder og leger med det. Men her kommer en liste til ting, du bør overveje:

1. BAGGRUNDEN, STROKEN og MARGINEN I TOPPEN:

BAGGRUNDEN: Først og fremmest så bør du vælge en anden baggrund. De overvejelser, du skal gøre dig er, om du kan finde på en baggrund, der har samme tema som de produkter du sælger i webshoppen. Dog må baggrunden ikke tage opmærksomheden fra produkterne og derfor kan en farve med en eller anden effekt også være en mulighed. Den grå farve, der er der nu, er for kedelig. 

STROKEN: Den grå stroke/border (kan ikke lige finde et dansk ord) du har uden om indholdskassen - den bør du overveje om skal være der. 

MARGIN I TOPPEN: Du bør overveje at fjerne den margin, der er i toppen, så der ikke kommer rum. Det vil se bedre ud. 

2. HEADEREN

Du bør overveje at gennemtænke den header. Hvis du igen går ind på Bodylab.dk kan du se, hvordan de formår både at have deres logo, et klart budskab om billige priser, samt info om priser på levering. Du bør også overveje, om du kan lave en lige så gennemtænkt en header med et budskab, infomationer om levering, logo og lignende. 

3. DIN OVERMENU LIGE UNDER HEADEREN

Du har ligesom på Bodylab en menu lige under din header. Her mener jeg, at du bør have links til din forside, om os side, kontakt, levering osv. 

Din overmenu kunne altså for eksempel have disse links: Forside Om os Kontakt Levering Blog Presse Handelsbetingelser

4. DIN VENSTRE SIDE MED VAREGRUPPER 

Den kasse skal gøres pænere. Flyt eventuelt det der facebook-halløj op i headeren. Overvej at gøre det samme som de gør på Bodylab med din venstre side.  Det gør det enkelt til at starte med. 

5. MIDTEN MED INDHOLD

Du bør overveje, om du ikke skal have en slider med forskellige produkter på din forside, derunder de populæreste produkter og tilbud og så tekst. Igen prøv at se, hvordan bodylab.dk har gjort det. 

6. HØJRE SIDE MED INDKØBSKURV 

Den side bør også laves om, så det bliver pænere. Igen måske kan du finde lidt inspiration på bodylab.dk. Din indkøbskurv skal dog have en anden farve end alt andet, så kunden ser denne hurtigt. Det kan være grøn, blå eller for eksempel orange. Der bør også tænkes i call-to-action. 

7. DIN FOOTER 

Du skal overveje, at lave en separat footer i sort eller sådan noget. Derudover bør der være oplysninger som CVR-nummer, kontakt-informationer, adresse, og andre forskellige footer-links. 

Det skal lige siges, at jeg ikke er fan af bodylab-shoppen nødvendigvis, men bodylab-shoppen har helt den samme struktur som din webshop og derfor er den perfekt til at hente lidt inspiration. 

Jeg håber, at du kan bruge min lidt kritiske feedback til noget :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Fra  kimose Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob 

Mange tak for du har taget dig tid til og tage et kig på min side, Kan godt se hvad du mener med bodylab.dk, synes faktisk den er meget flot, der sker bare lidt for meget på den i forhold til hvad min ide med målgruppe var.

Den målgruppe jeg stadig arbejder ud fra er mindre håndværkere firmaer og private der har smag for kvalitet og gerne vil spare penge, men stadig have den gode service som de for ved de store forhandlere og det ved jeg, at pro-tools kan give mht. levering, telefon  service og fleksibilitet.

Alder: 35år. og op efter, har prøvet og gøre det så rent så muligt uden for mange ting der forvirrer på siden. pga. af jeg havde hørt for en del, at det var det de kiggede efter når man skulle ind og købe kvalitet på nettet, troværdighed, overskuelighed, god infomation om produkter, nemt og navigere rund og ligeledes nemt og finde sin varer og betaler.    

Selve Template på mit site kan jeg ikke gøre så meget ved da det er det man for med i Golden planet pakke med open bit box.

Kan bestemt bruge din råd mht. header, left sidebar, right sidebar og fonteren. det sætter jeg stor pris på og vil arbejde ud fra mange af de ting du har nævnt speciel headeren og fonteren, mht. og sættet kontakt, firma profil, levering og de andre sider op i header baren, har jeg fjernet dem lige pt pga. seo så kategorierne vil blive læst først.

Endnu en gang tak for kigget og rådende :-)

      

  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)