Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en god idé, som jeg gerne vil have feedback/sparring på.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
 

Jeg har skrevet en besked til dig
 

Mvh. Mads

 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Mange tak - den kigger jeg på med det samme. :-) 

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Fra  1st Sound Lyd & Lys ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Spændende idé du har fået dig, jeg står netop i samme situation som dig og mangler inspiration til at indrette.

Har selv overvejet et lignende konceptet, det er på et meget spæd stadie, men planen var at det skulle være muligt med en app, nemt og smart at skyde billeder af det man gerne vil vise frem, lidt ala instagram, og så "tagge" sine møbler.
Dette kunne forhåbentligt, med de rigtige mænd bag, skabe et community som kunne brødføde resten af ideen nemlig fremvisningen til masserne, herunder synes jeg din idé med at få forhandlerne med på vognen er skide fin! 

- Og jeg kan bestemt se mange forretningsmodeller omkring denne tanke.

Jeg er tilfældigvis selv software ingeniør så det ville da være muligt at lave løsningen programmatisk men jeg er tilgengæl også en af dem som ikke bare laver noget for at lave det, jeg vil have et mål.

Jeg er selv 25, arbejdet med software i mange år efter hånden, har en cand.polyt i Software Innovation og Business.

Hvis du har lyst til at snakke videre må du meget gerne tage kontrakt. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 

Synes ideen er god. Desværre vil jeg ikke være partner, da jeg selv er ved at starte en virksomhed med min partner. Du vil nok referere til den kvindelige målgruppe. Jeg har et par veninder som elsker indretning og de vil sikkert gerne vise deres hjem frem samtidig vil du kunne hjælpe en masse på at finde inspiration især studerende som ikke har råd til en indretningsdesigner. 

Det er nok meget vigtigt at du laver en meget professionel hjemmeside og tænker meget over billederne ad hvert enkelt møbel, da man kan gøre det over facebook. Synes du skal prøve den af og gå ud og markedsføre dig med en beta version af hjemmesiden og gå ud og skabe noget goodwill

Her er noget inspiration: 

">MVH 

Jacob Saxtoft

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Steiniche:

Hej Christian,

Spændende idé du har fået dig, jeg står netop i samme situation som dig og mangler inspiration til at indrette.

Har selv overvejet et lignende konceptet, det er på et meget spæd stadie, men planen var at det skulle være muligt med en app, nemt og smart at skyde billeder af det man gerne vil vise frem, lidt ala instagram, og så "tagge" sine møbler.
Dette kunne forhåbentligt, med de rigtige mænd bag, skabe et community som kunne brødføde resten af ideen nemlig fremvisningen til masserne, herunder synes jeg din idé med at få forhandlerne med på vognen er skide fin! 

- Og jeg kan bestemt se mange forretningsmodeller omkring denne tanke.

Jeg er tilfældigvis selv software ingeniør så det ville da være muligt at lave løsningen programmatisk men jeg er tilgengæl også en af dem som ikke bare laver noget for at lave det, jeg vil have et mål.

Jeg er selv 25, arbejdet med software i mange år efter hånden, har en cand.polyt i Software Innovation og Business.

Hvis du har lyst til at snakke videre må du meget gerne tage kontrakt. 

Hej Rasmus

Tusind tak for dit indlæg!

Det lyder super interessant, at du har haft samme tanker, så du har helt sikkert nogle rigtig gode input til idéen. Og så er det selvfølgelig fantastisk, at du har kompetencer til at få sat gang i noget programmering - rigtig, rigtig spændende! 

Jeg kan desværre ikke få lov at sende dig en privatbesked, så kan du evt. prøve at sende mig en? :-) 

Rigtig god aften!

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Saxtoft:

Hej Christian 

Synes ideen er god. Desværre vil jeg ikke være partner, da jeg selv er ved at starte en virksomhed med min partner. Du vil nok referere til den kvindelige målgruppe. Jeg har et par veninder som elsker indretning og de vil sikkert gerne vise deres hjem frem samtidig vil du kunne hjælpe en masse på at finde inspiration især studerende som ikke har råd til en indretningsdesigner. 

Det er nok meget vigtigt at du laver en meget professionel hjemmeside og tænker meget over billederne ad hvert enkelt møbel, da man kan gøre det over facebook. Synes du skal prøve den af og gå ud og markedsføre dig med en beta version af hjemmesiden og gå ud og skabe noget goodwill

Her er noget inspiration: 

">MVH 

Jacob Saxtoft

Hej Jacob

Mange tak for de forskellige input! Helt fair, at du ikke har mulighed for at være en del af projektet. :-) 

Jeg takker mange gange for dine idéer og din tid. 

Rigtig god aften!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)