Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket WP theme er godt til at sælge sin egen ebog på??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoner

Jeg er igang med at skrive en ebog, og kigger i den forbindelse på hvilket wordpress theme jeg skal/kan bruge. Jeg er ikke den største it nørd, men har mod på selv at prøve at sætte den op, Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer hvilke themes der har været gode for jer. Og hvis I har lyst må I gerne smide et link så jeg kan se hvordan I har sat det op mv.

I må have en dejlig dag

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen som har et godt theme de vil anbefale eller en side de vil vise med en bog de selv sælger..  God aften

tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad omhandler e-bogen, så kunne det være nemmere måske :)?

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Den handler om bolighandler. Men det jeg bare gerne ville, var hvis andre der solgte en ebog havde et godt thema de brugte og ville anbefale eller alternativ havde en side de ville vise til inspiration til hvordan siden kunne opsættes mv

God dag

Blogger på www.stomien.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan du ønsker, at sælge din e-bog, men hvis det f.eks. er igennem e-junkie og Paypal, så har dit tema ikke den store indflydelse. Ved at implementere et Page builder plugin, så kan du nemlig opsætte din landingsside, som du har lyst. Så start med at finde et flot tema og find / køb bagefter et Page builder plugin, så du kan sætte din salgsside flot op. I nogle temaer er det endda inkluderet.

Hvis du har spørgsmål til e-junkie og Paypal, så send mig en privat besked.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 71
Fra  Digital Advisor Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for beskeden. Jeg er ik så teknisk så ved ik hvad det page vuildt plugin er men det lyder da meget snart hvis man helt selv kan bestemme hvordan siden skal se ud. Må se lidt nærmere på det.

Tak :-)

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej digital advisor

Tak pr linket. Det ser rigtig lækkert ud, det er helt sikkert noget jeg må kigge nærmere på. Tak og god aften

Blogger på www.stomien.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastoft:
Jeg er igang med at skrive en ebog, og kigger i den forbindelse på hvilket wordpress theme jeg skal/kan bruge. Jeg er ikke den største it nørd, men har mod på selv at prøve at sætte den op, Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer hvilke themes der har været gode for jer. Og hvis I har lyst må I gerne smide et link så jeg kan se hvordan I har sat det op mv.

Jeg bruger oftest temaer fra www.elegantthemes.com. Senest har jeg brugt deres: Divi theme - til at lave: www.aiconcept.dk 

Det kan styles på alle mulige måder - uden at man skal kunne CSS eller HTML

Hver side kan endda bygges op forskelligt, via den indbyggede designer. Derudover har de masser af shortcodes, så man nemt kan indsætte knapper, bokse, kolonner etc.

Jeg har også brugt Elegantthemes til at lave www.plejeguide.dk og til www.plejekoncept.dk/blog 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Undskyld det sene svar, jeg har først set det nu. Jeg har kigget lidt på de themes du har skrevet og de ser også rigtig fine ud, så dem vil jeg klart kigge lidt nærmere på.

Tak og god dag.

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)