Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få medlemmer på nystartet musiker-community

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer herinde,

Det er sådan, at jeg den seneste måneds tid, må det være efterhånden, har arbejdet på en side på http://find-et-band.dk/ - som gerne skulle ende ud med at være en form for et community for musikere, der søger band – og ja, omvendt. Det er også meningen, at siden skal kunne bruges til at finde en underviser, hvis det er en sådan, man søger, ligesom man skal kunne finde sig en producer, når/hvis der kommer sådan en eller flere på siden…

Som det kan ses på siden pt., er der ikke mange medlemmer – der er faktisk kun de profiler, som jeg selv har oprettet, så der er plads til nogle stykker endnu, må man sige. Det er slet ikke fordi jeg havde forventet, at der ville komme nogen på, så det er helt fint.

Mit spørgsmål herpå Amino går lidt på, hvordan jeg kan få fat i opmærksomheden fra musikere, bands og undervisere – ja, kort sagt; musikinteresserede mennesker, uden at jeg skal investere i dyre Adwords kampagner, som jo hurtigt kan rende op.

Jeg har tænkt lidt på at lave nogle flyers, der så vidt jeg kan se, kan laves til en ok billig pris. Det kan vist gøres for under 500 kr. for noget, der ligner 200-300 stk., så det er jo ikke galt. Jeg har faktisk allerede lavet et design til disse flyers, som jeg så blot skal have trykt.

Nå, men hvis nogen har en eller flere gode idéer, så er jeg lutter ører.

Hvis du er musiker, der søger et band – eller omvendt, så kan du/I jo oprette en profil derinde for at se, hvordan det ser ud inde bagved. Der er faktisk en del ”features”: Audio-upload, blog, begivenheder, galleri, gæstebog, video-upload samt YouTube mm., så der skulle være mulighed for at promovere sit band, hvis det er et sådan, man gerne vil have frem i lyset.

Søgeformularen er under udvikling, da den gerne skulle blive lidt mere avanceret, så man kan søge mere præcist.

Kom gerne med konstruktiv kritik til siden. Der er sikkert noget, der kan være anderledes i nogens øjne, så det lytter jeg gerne til.

Jeg må hellere holde her, så det ikke blive for meget :)

På forhånd mange tak for hjælpen med dette!

Hilsen fra

Torben

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Jeg kan umidelbart forestille mig dette:

Lav en facebook side. Husk også tweeter.
Husk at få facebook (og evt. tweeter) med på flyeren.
Når du har fået din flyer, kører du rundt til alle de skoler du kan finde, og spørger om du må hænge flyeren op. Det er mere synligt end hvis du bare lægger en stak.
Kontakt alle de aftenskoler du kan finde, og gør det samme.
Hvad med efterskoler, med fokus på musik. Dem bør du nok også besøge.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo,

Mange tak for idéerne, som jeg da bestemt vil tage med mig, når jeg skal ud med de flyers, der godt nok ikke er trykt endnu, men som nok snart bliver det.

Jeg har også tænkt på musikforretninger, hvor der jo også kommer mange musikere, der kunne søge et band.

Jeg har lavet både Facebook, Twitter og Google Plus sider, så det skulle være på plads. Jeg har valgt endnu ikke at dele siden på Facebook, da den jo, som sagt, lige mangler den sidste finpudsning.

Lad mig endelig høre fra nogen flere, der har noget på hjerte mht. dette...

Tak igen!

Hilsen fra

Torben

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)