Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at flytte domæne langt væk fra servage

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  MathildaM Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

for ca en måned siden spærrer servage.net alle mine webhoteller og domæner og skriver om mange tusinde filer jeg skal gå ind og slette i mine filer fordi er er kommet spam.. Hmm dengang jeg valgte dem var det også pga af deres sikre servere! 

Nå men nu har jeg skrevet frem og tilbage med dem og jeg forstår ikke rigtigt noget af det!

til slut fortalte jeg dem at jeg ville give op og pege mine domæner til sider jeg har hos andres hosts indtil jeg får slettet alle de filer de taler om.. 

Denne pegning kan heller ikke lade sig gære nu.. Så nu vil jeg rigtig gerne flytte mine domæner hurtigst muligt.. Men når jeg ikke er teknisk anlagt når vi taler database flytning dns flyning helt væk fra servage så jeg slet ikke har noget med dem mere.. Bliver jeg nødt til at få hjælp!

er der nogles er vil hjælpe mig og hvad skal et koste? 

Det drejer sig om 3 domæner med database og 3 domænenavne uden database.. 

Kh Mathilda 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du så hvor du vil flytte henne?

Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  MathildaM Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

hos nogle der er prof og som har styr på Spam sikre databaser og bedre til at komme med konkret hjælp når man stillet spørgsmål ;)

jeg har en af mine andre sider hos meebox dem er jeg tilfreds med så måske dertil.. 

Mvh Mathilda

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mathilda

Mathilda Mortensen:
hos nogle der er prof og som har styr på Spam sikre databaser

Hvis det er dine websites/CMS der er hacket og bruges til at sende spam ud, så vil det sandsynligvis ske hos alle hosts - i det tilfælde er det din udvikler du skal have fat i nakken af :-)

Held og lykke med projektet
/Brian 

Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  MathildaM Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Brian

nu gir det hele mere mening ;) tak for hjælpen!

udvikleren er det så wordpress når det er den oven source jeg bruger eller er det udvikleren af mit theme?

Så er der ikke andet for end at slette alle databaser?

rykke domænenavnene til et andet sted og oprette ny database?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mathilda Mortensen:

Tak Brian

nu gir det hele mere mening ;) tak for hjælpen!

udvikleren er det så wordpress når det er den oven source jeg bruger eller er det udvikleren af mit theme?

Så er der ikke andet for end at slette alle databaser?

rykke domænenavnene til et andet sted og oprette ny database?

det kan være mange ting... men typisk er det ikke wordpress, men de plugins, temaer mm som man har kørende på serveren. selvom man ikke bruger et plugin, og måske ikke har opdateret det i laaaang tid, så vil en hacker alligevel kunne få adgang via dette plugin, så om det er udvikleren af din hjemmeside eller de udviklere der hver især har lavet en af de ting du benytter dig af, er ikke til at sige.

Det du typisk skal gøre er:

rette alle brugernavne og passwords (FTP, MySQL, mm.)
Skanne din egen computer for virusser mm.
installerer ny WP inkl de plugins du bruger, dog i nyeste versioner
importerer de sider du har.
installerer et sikkerhedsplugin
få deaktiveret mailfunktionen på dit site og bruge auth SMTP i stedet for

og ja der er 1000 andre ting du kan gøre.

det er typisk ikke hosten den er gal hos, men de sider der ligger hos den host.

MVH Kim 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathilda Mortensen:
udvikleren er det så wordpress når det er den oven source jeg bruger eller er det udvikleren af mit theme?

Udvikleren er den person/det firma du har fået til at lave hjemmesiden.

Mathilda Mortensen:

Så er der ikke andet for end at slette alle databaser?

rykke domænenavnene til et andet sted og oprette ny database?

Det er umuligt at svare på for os andre, men det er netop det din udvikler bør kunne svare på, han/hun kender dit setup og din kode.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathilda Mortensen:
hos nogle der er prof og som har styr på Spam sikre databaser og bedre til at komme med konkret hjælp når man stillet spørgsmål ;)

Jeg har selv prøvet meebox, og desværre er deres service i bund.

Jeg har flyttet alle mine sider over til http://mikjaer-hosting.dk og vi snakker godt og vel 14 hjemmesider.

Her sikkerheden 200% i top og jeg har ikke oplevet at blive spammet eller mine hjemmesider forsøgt hacket efter jeg er flyttet.

servicen er 300% hvis man en har lidt problemer f.eks kl. 02 om natten og Mikkel er ved computeren giver han en hånd. hvis han ikke er i nærheden så bliver u kontakte allerede dagen efter om morgen.

Så herfra vil jeg varmt anbefale Mikjaer-Hosting. Ring og snak med Mikkel og hils fra Dennis 

Go´ Tirsdag 

Dennis Hansen

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis - Jeg tror, at du har haft en uheldig oplevelse, desværre. Jeg vil i hvert fald mene, at det er faktuelt forkert at påstå, at vores service er i bund. :-) Jeg er dog glad for at læse, at du har fundet et alternativ der fungerer for dig. 

Mathilda - Det lyder som om, at du godt kunne bruge en gennemgang af din WordPress. Få den opdateret til seneste version (inkl. plugins) og få tjekket, at du ikke har nogle plugins eller temaer, som har sikkerhedshuller. Du skal være evigt velkommen hos os. :-)

God dag!

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Dennis - Jeg tror, at du har haft en uheldig oplevelse, desværre. Jeg vil i hvert fald mene, at det er faktuelt forkert at påstå, at vores service er i bund. :-) Jeg er dog glad for at læse, at du har fundet et alternativ der fungerer for dig. 

Nu er det også 2½ år siden jeg var hos meebox. men jeg er også en herrer der sætter store krav til min server udbyder.

men alle lære hen af vejen. hvis jeg ikke tager fejl var meebox rimelig ny dengang. (kan være jeg tager fejl)

Go tirsdag

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)