Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til richsnippets i Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har opsat 6 stks. richsnippets med tilhørende billeder på min hjemmeside  http://skagenferien.dk og 5 stk. er nu synlige på google og har ændret CTR'en væsentligt på de sider med synlige snippets. Problemet er bare, at den eneste som ikke er blevet synlig endnu, er den på min forside, hvilket må siges at være ret uheldigt eftersom jeg har finde placeringer på første side og dermed rigtig mange eksponeringer men en CTR på kun 2%, hvor de andre til mindre relevante sider trækker over 10% formodentligt grundet de synlige richsnippets.

Er der noget jeg kan gøre aktivt for at få den synliggjort på forsiden? Synes jeg har interne og eksterne links, fint med tekst og generelt gode vilkår for at siden er "troværdig" for søgemaskinerne, hvilket jeg har forstået er væsentligt?

Håber i kan hjælpe!

Mvh. Simon Størup 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Størup:
og generelt gode vilkår for at siden er "troværdig" for søgemaskinerne


Jeg kunne ikke lade være med at more mig lidt :-)

De rich snippets, der viser et billede i Googles søgninger er beregnet til madopskrifter :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg godt klar over, men kunne ikke finde nogen, som passede bedre til den type hjemmeside :-) Troede ikke det havde en afgørende effekt, men mere det var overordnede kategoriseringer.

Kan du vejlede mig til bedre muligheder?

Mvh. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nævnte selv at "troværdighed" overfor søgemaskiner. Det er jeg jo enig i men når du fortæller at dine feriesider i virkeligheden er madopskrifter, så tager du en risiko :-)

Det er et valg at tage. Jeg ville personligt ikke gøre det. 

Du kan evt overveje at forsøge med reviews, hvor du også kan indsætte et review-billede. Om det vil blive vist i Google ved jeg dog ikke, men det er i hvert fald den vej jeg vil gå på mit feriesite feriefeber.dk. (du har allerede stjerner med review-rating.
https://support.google.com/webmasters/answer/146645?hl=en&ref_topic=4599102

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg kendte ikke til vigtigheden af deres kategoriseringer! Det må jeg få set på :-)

Du kan ikke spore andre grunde til at lige præcis min forside ikke bliver synlig?

Mvh. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)