Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside for et politisk parti

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne medvirke til at partiet "Alternativet" får sig etableret i Vestjyllands storkreds.

Hvor finder jeg et grydeklart system, hvor flere forskellige bestyrelsesmedlemmer kan skrive redaktionelle indlæg og hvor de besøgende har mulighed for at skrive spørgsmål og kommentarer + en kupon hvor man kan indmelde sig i partiet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino har ændret kategorien fra "Cafe og hygge" til "Teknik, hosting & e-handelsløsninger". Det er jeg jo ikke herre over. Sorry!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus

Jeg vil til dette formål anbefale dig at opsætte en traditionel WordPress hjemmeside. WordPress er oprindeligt et såkaldt blogsystem, som ud fra din beskrivelse virker til at dække dine behov. Når du har sat hjemmsiden op, kan du give diverse bestyrelsesmedlemmer deres eget login, hvoraf de kan oprette indlæg som kan blive kommenteret af jeres besøgende. 

Den indmeldelseskupon du omtaler burde snildt kunne klares af et simpelt plugin. 

WordPress er iøvrigt gratis at benytte plus ekstremt brugervenligt :)

Hvis du har spørgsmål til WordPress eller indstallationen af diverse plugins, så er du velkommen til at smide mig en e-mail eller en besked herinde. 

Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Jeg vil til dette formål anbefale dig at opsætte en traditionel WordPress hjemmeside. WordPress er oprindeligt et såkaldt blogsystem, som ud fra din beskrivelse virker til at dække dine behov. Når du har sat hjemmsiden op, kan du give diverse bestyrelsesmedlemmer deres eget login, hvoraf de kan oprette indlæg som kan blive kommenteret af jeres besøgende. 
Tak, Simon. Jeg havde netop WordPress i tanker, men det der med blogging og dialog har aldrig rigtig stået klart for mig. jeg har mest arbejdet med WordPress i forbindelse med en e-handelsløsning.
Simon Børsting Sørensen :
Den indmeldelseskupon du omtaler burde snildt kunne klares af et simpelt plugin. 
Et link til partiets side om ditto vil sikkert være tilstrækkeligt, menm spørgeskemaundersøgelser, tilmeldinger til arrangementer m.m. bliver sikkert aktuelt.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er super til blogging, og hvis du allerede kender systemet fra andenvejs synes jeg det virker oplagt at give det er forsøg. 

I forhold til spørgeskema undersøgelser kan du lave via tjenester som Surveymonkey. Så kan du blot indsætte et link på din hjemmeside og viderestille dertil. Tilmeldning til events kan vel ligeledes klare igennem en seperat kontaktformular til den enkelte event? Selvfølgelig bestemt af hvor omfattende jeres behov er her. 

Er du på udkig efter en nye hjemmeside som erstatning for jeres nuværende, eller er der tale om en “sekundær side“?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Er du på udkig efter en nye hjemmeside som erstatning for jeres nuværende, eller er der tale om en “sekundær side“?
Dette engagement er helt privat og har intet med firmaet at gøre. Jeg skal selvfølgelig købe et webhotel og et domænenavn.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så er det vel bare at købe et webhotel og domænenavn og kommer igang, når du er klar. 

Held og lykke med dit projekt :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)