Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om Ideen SpeakTube.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt mig og lave en hjemmeside der hedder SpeakTube.com Det er en hjemmeside, hvor det ligner lidt instegram, bare med videoer i stedet for billeder. Det er også en blaning af facebook, F.eks. man kan chatte med sine venner, og få nye venner.

Idetheletaget skal det handler om at, man kan dele nogen videoer sammen/minder,  med sine venner og på sin væg. Man skal også ha muligehed får at chatte sine venner.

Hvad syntes i om den ideen ?

Med venlig hilsen  Daniel

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen alt det du nævner kan man jo på facebook!!!

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er rigtig. Men den er jo bare med videoer, istedet for billeder og statuser.  

men det kan jeg være, at jeg skal finde på en anden i Ide men tak :D   

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart er der jo ikke helt noget nyt i din ide.

I og med facebook allerede er her, og har de samme funktioner + folk allerede har deres sociale venner tilknyttet.

Hvis ideen skal overleve, skal der nok være nogle andre ting, som ikke fåes andre steder...

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

har du nogen Ideer Big Smile som måske jeg kan bruge Yes

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart har jeg ikke de vilde guldkorn at smide ud... Det er et svært markede, og tror også det er svært at tjene rigtige penge.

Det er kæmpe aktører allerede på markedet, og folk er ikke så villige til at flytte til andet social medie. Her kan nævnes google+ som jo nok aldrig er blevet en udpræget succes. 

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 Tak for din hjælp :D Thomas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler måske lidt et socialt netværk for forretningsfolk.

Ja LinkedIn forsøger måske lidt, men hvornå har du sidst deltaget i en diskussion på linkedin?

Ved ikke hvordan det skulle udføres, men ved blot at det ikke findes i en specielt vellykket form lige pt.  -Men det er ikke mit indtryk det er den letteste branche sådan lige at få en fod indenfor i.

Svarer vel efterhånden lidt til at starte sit eget flyselskab. Kan godt være man kan se måder hvorpå EasyJet kan forbedre sig, men man starter ikke lige en konkurrent inden på torsdag.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis nogen for 1½ år siden havde spurgt om det var en god ide at lave et regnskabsprogram ville man sikkert havefået fortalt at det er svært/umuligt osv. Og se nu Deniro.

Der er sikkert mange andre med den samme ide/tanke som dig. Og der er sikkert allerede løsninger derude, men det betyder jo ikke at der ikke er muligheder for dig. 

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg ville finde et andet navn asap. SpeakTube "lugter" for meget af at være noget YouTube-agtigt noget.. Alt kan vel lade sig gøre, hvis man har den rette indsigt i sagerne. Det er et marked i udvikling, så hvis du rammer en niche, kan du såmænd da godt have fat i noget.. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)