Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til at kickstarte ideer og brainstorme

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg er en iværksætter fra Århus på 28 år som søger en samarbejdspartner som har lysten til at skabe et startup. Ideen er ikke så vigtig til at starte med, jeg har masser af ideer og det har du sikkert også, derfor er det vigtigste at vi kan samarbejde super godt og komme godt ud af det med hinanden også skal ideen nok komme.

Har været iværksætter siden 2011 og har haft to virksomheder hvor det ene er solgt og det andet har jeg endnu, så det jeg kan tilbyde er lidt erfaring og en god allround viden om iværksætteri, er igangsætter og giver den maks. gas med mine projekter for at skabe noget fantastisk og har lidt salgserfaring. 

Jeg forstiller med at du bor i Århus og måske du er udvikler af apps eller web eller har viden inden for marketing, ingen af delene er et krav overhovedet, hvis du bare lyst til at starte et fedt startup er det også helt okay.

Så skriv hvis det har din interesse også kan vi mødes over en kop kaffe på en cafe i Århus.

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Snoop

Det lyder spændende. Jeg er 39 år og er selv iværksætter gennem 7 år og solgt min virksomhed og ønsker at starte et nyt projekt/virksomhed op - det kan jo være vi kan hjælpe hinanden.

Min styrke ligger i at vurdere og udvikle eksisterende idéer mhp. at sikre, at de bliver succeer. Hvis du har mange idéer kunne det være et fint match. Jeg er generelt tilhænger at tænkningen bag Lean Startup - dvs. vi hurtigt tester vores idéer i markedet og får kundernes feedback inden vi "går all in" på en af idéerne.

Jeg sender dig lige link til min LinkedIn profil. Så kan du se om du synes det ser interessant ud.

dk.linkedin.com/in/christofferbuchlarsen/

Mvh.

Christoffer

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej begge to :)

Jeg synes det lyder rigtig spænende at få et samarbejde op og køre. Det synes jeg at jeg mangler i min hverdag.

Lidt om mig og mine styrker:

30 årig selvstændig (igennem 4 år) og bosat i Århus. Til daglig driver jeg mit firma fra mit lejemål i Århus n.
Jeg læser cand.merc.aud (på deltid) og forventer at være færdig i 2016 som revisor.
Mine absolutte styrker er alt indenfor regnskab, skat, moms og told. Er også ret skarp indenfor generel erhvervsjura.
Derudover har jeg opbygget mig en solid all-around viden om alle små aspekter i opstartsfasen og er god til at spotte evt fremtidige udfordringer og vejbump ved en konkret ide.

Jeg brænder for ide fasen og ellers optimering generelt. Som selvstændig erhvervsdrivende synes jeg netop godt at man, i hverdagen, kan bruge kvalificerede sparringspartnere istedet for at rådføre sig hos venner og familie omkring ting som ofte ligger langt uden for deres interesse/kompetence område :)

Så lad mig høre fra dig/ jer.

Der kan jo ikke ske noget ved at slå hovederne sammen og se om man klikker eller ej :)

Mvh
Martin Lykke Madsen
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hva så trådstarter? :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være klar.. Jeg bor i Århus og har haft succes med Siingle ApS som desværre ikke kører længere og så har jeg Felb.dk som lige er startet. Jeg er designer og programmør.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej enur. Det lyder da rigtig spændende :)

Kan du fortælle lidt om dig selv?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)