Den indvending har jeg hørt mange gange. 1. Vi antager at 80% af en sides besøgende er upåvirkede af fejl, og at 20% er negativt påvirkede af fejl. Jeg vil meget gerne høre fra en webshopejer, som er fløjtende ligeglad med en 20% forbedring af konverteringen. Så argumentet: "De fleste er ligeglade, ergo er det ligegyldigt" holder ikke. Du kan sammenligne med farven på biler. Venlig hilsen Hans |
Simon Rohde Nielsen:Man skal dog også huske på, i hvilken kontekst at man skal bruge teksterne, er det til linkbuilding så er de billige tekster tit i en fin nok kvalitet til, at blive godkendt på artikeldatabaser, samt at de stadig giver en smule værdi.
Den er jeg med på. Jeg tror bare, at en højere kvalitet er en bedre langsigtet SEO-strategi, fordi søgemaskiner bliver stadigt bedre til at analysere kvaliteten. Derfor vil artikeldatabaser, som accepterer dårlige tekster med tiden miste værdi og dermed måske oven i købet koste SEO-værdi.
Findes der dokumentation for, at tekster af lav kvalitet og pris er bedre pr. krone end tekster af højere kvalitet og pris, når det drejer sig om off site SEO?
Hans