Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dumt kun at have webshop på engelsk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg er så småt ved at optimere min nyopstartede webshop som hedder www.chapterfive.dk Jeg har den hos bigcartel. Den er sat op på engelsk. Ingen dansk. Er det dumt mht søgeord-google adwords mm. når jeg naturligvis er interesseret i salg i dk også? Så vidt jeg kan se kan jeg ikke vælge at sætte shoppen op så man kan vælge sprog. Men jeg kan jo oversætte, og feks have den engelske tekst under den danske.

har kun sat korte tekster ind pt. Vil som nævnt optimere dem nu :-) 

Tak og god dag derude !

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er dumt.
Jeg har ikke besøgt din side men hvis du sælger tasker ved google det ikke da det ikke står på din side. Der står Bags så når en bruger søger på google efter tasker viser google ikke din side da du jo ikke sælger tasker men bags..

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget jeg slet ikke forstår er hvorfor i det hele taget at have siden på Engelsk? SPECIELT på en .dk. Jeg kan forstå hvis det var .dk/en, men bare rent på .dk, ingen mening. Der er stadig rigtig mange som ikke er særlig skarpe på Engelsk, og nogen som ikke forstår et pip. For dem vil siden være Russisk, og ikke interessant - eller på nogen måde brugervenlig.

Som Anders S også nævner, vil Google ikke ane hvad du sælger. Så smid hele siden om på Dansk, og så kan du have en Engelsk udgave på .dk/en.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg som de andre siger for at få siden på dansk - det vil virke meget useriøst at have en dansk side på engelsk efter min mening.

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Det lå nok i baghovedet, og nu er det altså slået fast.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)