Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en ny affiliate hjemmeside idag - 1999 DKK - Skal bruges som reference.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er igang med opstart af nyt projekt som arbejde med at udføre flotte og køreklar affiliate hjemmesider. Dette er blandt andet en af de opgaver som vi kommer til, at arbejde med samt gennemførte produkter i wordpress.

Derfor skriver jeg dette indlæg, da vi jeg rigtigt godt kunne tænke mig, at have nogle referencer på ved opstart af siden. Disse referencer skal være nogle som jeg vil finde igennem dette indlæg ved, at jeg smider et helt unikt tilbud på en udførsel af en affiliate side for dig.

Der vil i denne omgang max blive taget 3 hjemmesider ind.

Tilbuddet lyder således:

Du har et emne som du ønsker, at du vil have en side omkring. Hvis ikke du har nogle partnere, at henvise til, så vil vi arbejde med, at finde nogle gode netværker til dig. Vi har tidligere erfaringer med, at få sponseret gaver fra partnere til hjemmeside og vil derfor også se om vi kan stable et godt samarbejde med dit affiliate netværk.

Vi sætter siden 99% komplet op med minimum op til 5 artikler. Flot udførsel af design og brugervenlighed med henblik på konvertering. Vi foretager derudover research på dine søgeord og smider en god gang SEO optimering på siden, så den hurtigt bliver set og optimeret herefter.

Hvis du kunne være interesseret i en ny affiliate side, så skriv endelig en PM til mig for mere specifik information. Du får altså en hel færdig side med tekst for kun 1999 DKK.

Husk. Der tages kun 3 sider ind i denne omgang.

- Hav en god uge og god vind til folk :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der tages nu kun 2 sider mere ind.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadigvæk åbent. Kunne du tænke dig, at være min reference og samtidig have en fungerende affiliate side?

Jeg vil garantere, at siden laver salg.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)