Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på at holde fest

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør med den tanke at jeg ville holde fest "Kun få at tjene penge på det"

Målgruppen er 15-17 folk der ikke må gå i byen, er klar over jeg ikke må servere alkhold få dem.

Jeg er slev 16 og har et pænt stort netværk så kan godt skaffe de 400-500 stk

Men vil godt høre om det er muligt at finde nogen gode Dj og et stort lager lokale, der da skal være mange unge menskere

Men hvad må jeg, og hvad er regler skal jeg moms registers

Ja jeg vil bare gerne høre nogen der ude om råd, og gode tips til at finde ud af det

Glæde mig til at høre fra jer

Hilsen

Patrick Sørensen 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

der er sindsygt mange regler du skal have styr på hvis du vil afholde sådan et arrangement… men allerførst tror jeg du for svært ved at finde nogle der vil udleje/udlåne deres faciliteter til en 16 årig der vil holde en kæmpe fest… der  eksistere jo allerede "Halbal" fester for de unge…

Men du skal sikekrt have styr:

Bar og personel, samt drikkere varer.

Lokale som er godkendt til 4-500 mennesker… svært at finde.

Sikkerhedspersonel med godkendt dørmandkursus

Brandmyndighederne skal sikkert også indover...

Nogen til af holde styr på pengene...

Oprydningspersonel... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil holde en stor fest for unge på din egen alder, men så vidt jeg ved, må der slet ikke serveres alkohol til personer under 18?

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal vel også ansøges om en bevilling til at kunne sælge alkohol ?

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Leo og Thomas.

Nu skrev trådstarteren også at "Han godt er klar over at han ikke må servere alkohol til mindreårige".

Patrick, du må ikke egen en virksomhed men mindre du kan få en dispensation som John skriver. Hvis det er en anden opretter virksomheden så kunne du jo være manageren :) og så overtage virksomheden når du bliver 18

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Glad Iværksætter:
Hvis det er en anden opretter virksomheden så kunne du jo være manageren :) og så overtage virksomheden når du bliver 18
man kan ikke overtage en virksomhed - den er jo personlig - men man kan overtage et selskab. Man må så ikke være direktør i det før man er 18

Mulighed - og alle problemerne med at stifte via stråmand er med i dette http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html via forældre med virksomhed eller selskab og andet - men generelt ikke voldsomt anbefalelseværdigt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  pixelmonkeydk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Nu har jeg selv beskæftiget med en del i nattelivet. Og ved at den "branche" som du er på vej over i, er lidt en farlig vej. Sådan som jeg læser det, vil du ud og konkurrere med dem som allerede laver "halballer" i Aalborg og omegn. 

Og kan fortælle dig, at ikke nok med at der er rigtig mange ristriktioner på sådanne arrangementer. Så kæmper de forskellige arrangører også med at holde skruen i vandet overlevelsesmæssigt. Og samtidig med tvivler jeg på at du får tilladelse til det af politimyndighederne når du er under 18 år :) 

Denne kommentar skal du ikke betragte som et surt opstød, men nærmere betragte det som et godt råd til at du virkelig skal tænke dig om :), denne "branche" kan du nemt komme til at miste penge på. Og ved at mange leverandører skal have deres penge på forskud. 

som sagt har jeg selv arbejdet meget med dette (Mobildiskotek, lys og lyd osv.) så kontakt mig gerne, da jeg har en del kontakter til gamle samarbejdspartnere. Men igen, få det administrative på det rene først. og ikke forhast dig for bare at holde en fest. :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Andersen:
Og samtidig med tvivler jeg på at du får tilladelse til det af politimyndighederne når du er under 18 år
og det er et stenklart nej hvis det er en fest der laves med et formål der inkluderer forretning/virksomhed - for en under 18 må slet ikke drive virksomhed uanset alkohol eller andet - uden dispensation fra statsamtet. Det skyldes at den under 18 ikke kan forpligte sig, og ikke kan drages til ansvar på en række områder og heller ikke må kunne komme i risiko for at gældsætte sig i virksomhed - Det har intet med momsgrænse eller andet at gøre - det er bare rent no-go at drive forretning når man er under 18 uden dispensation - dybere og mere om lovgivning her http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html 

(en under 18 må godt holde en privat fest - men der må ikke være et forretningselement overhovedet)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)