Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en webshop i forvejen, men ønsker at få en ny/en mere, da nogle af mine produkter er super svære at sende og andre ikke. Jeg har været ved at lede og læse og prøve mig lidt frem med de forskellige prestashop, magento og wordpress osv. Og hånden på hjertet, jeg bliver bare mere forvirret end godt er. Jeg er på ingen måde en haj til det og derfor skal der være så lidt opsætning/design i det for mig. Overvejer også at betale mig fra det.  Hvad kan I anbefale og som heller ikke vil ruinere mig? :)  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KBroberg 

De tre muligheder, altså prestashop, magento og Wordpress er de mest benyttede open source løsninger til webshops. Og jeg vil anbefale en af disse hvis du selv ønsker at prøve kræfter med udvikling. 

Jeg vil dog være ærlig at sige at hvis du ingen erfaring har, og ønsker at have en webshop med en professionel visuel fremtoning, bør du måske søge hjælp fra en udviklinger. Du kan sagenst selv udarbejde en webshop i et open source, hvis du sætter dig ind i det, men det kræver meget arbejde. 

Personligt vil jeg anbefale dig at lave din webshop i Wordpress med WooCommerce. Vi udvikler alle vores kunders webshops i WooCommerce, da det er yderst brugervenligt at benytte, både som færdig webshop, men også i selve udviklingen. 

Du kan finde designs til WooCommerce der er lige til at installerer her 

Hvis du har nogle specifikke spørgsmål til opsætning og hvad der ellers måtte byde mig skal du være velkommen til at skrive til min mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Så skal jeg forsøge at besvare diverse spørgsmål du måtte have. 

Håber ovenstående hjalp dig en smule i dine overvejelser. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)