Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Rankscanner - CuteRank?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at se på denne Her

Mvh. Kim

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt "monitorbacklinks.com" det sidste ½ års tid, hvilket er et værktøj jeg er sindsygt glad for. Faktisk så glad, at jeg laver gratis reklame så tit jeg kan.

Ud over ranktracking, så kan du tracke dine konkurrenter - du får daglige eller ugentlige rapporter når DU eller dine konkurrenter får nye links, og du får løbende rapporter over hvordan dine keywords og dine konkurrenters keywordplaceringer i SERP udvikler sig. 

En virkelig fed feature, er at kontoen er hooked up med din GA konto (frit valg) - og så kan du med et klik disavowe nye indkommende links - uden at skulle i GA. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Har du prøvet at se på denne Her

Det ser ret interessant ud, og med de værtøjer og en engangs pris på $299 ser det godt ud.

Har du selv prøvet det ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

RankTracker er ganske godt, men hvis man har over 50 søgeord, så er det også nødvendigt med proxier. Du kan godt justere indstillingerne, så du ikke bliver blokeret af Google, men så kommer det til at tage lang tid at tjekke dit projekt. Derudover skal man være opmærksom på den løbende udgift: http://www.link-assistant.com/rank-tracker/ent-search-algo-updates-extension.html

Det første halve eller hele år (kan ikke lige huske det) er "Search algo updates" inkluderet, men bagefter skal man løbende betale.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Kim Hansen:
Har du prøvet at se på denne Her

Det ser ret interessant ud, og med de værtøjer og en engangs pris på $299 ser det godt ud.

Har du selv prøvet det ?

Ja det har jeg med stor tilfredshed.

Og ja efter noget tid (kan ikke huske om det var 60 dage eller mere?) Så skal man betale for at få programmerne opdateret osv. Man kan også vælge at købe på måned basis. Og f.eks. kun nøjes med 1 af programmerne. Og så betale for en måned når man synes det er tiden til at gå tingene igennem osv.

Ved for 3 af programmer løbende på måned basis er det små ca. 90kr.

Mvh. Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så er der jo - som titlen beder om - RankScanner.com Wink Ganske gratis, og vi har et godt team bag der sørger for at det bliver opdateret løbende.

Hvis du har haft nogle problemer, kan det skyldes at vi har arbejdet på en ny motor og et nyt setup, der her i sidste uge blev frigivet. Desuden er der siden juni koblet to kundeservicemedarbejdere mere på, så mails og tlf. bliver besvaret og svaret på inden for ganske kort tid.

Jeg håber du vil overveje eller prøve produktet igen, og er selvfølgelig altid velkommen til at give os feedback eller ønske nye funktioner, så går vi i krig med arbejdet med det samme. :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

Ja det har jeg med stor tilfredshed.

Og ja efter noget tid (kan ikke huske om det var 60 dage eller mere?) Så skal man betale for at få programmerne opdateret osv. Man kan også vælge at købe på måned basis. Og f.eks. kun nøjes med 1 af programmerne. Og så betale for en måned når man synes det er tiden til at gå tingene igennem osv.

Ved for 3 af programmer løbende på måned basis er det små ca. 90kr.

Mvh. Kim

Jeg er lidt lun på programmet og kan se det koster $124 hvis man vil have det ene program i pakken, og $6.95 pr måned for deres "search algo update". Det virker som om at man ikke kan klare sig uden den "search algo update", er det korrekt ?

Men det ser ud som om deres program opdateringer er gratis, hvis man har hele pakken - http://www.link-assistant.com/prices.html

Har du hele pakken ?

En ting jeg er lidt usikker på, er om man kan bruge det på feks to computere, og om den gemmer alle data lokalt på den ene computer, så man ikke kan se det på den anden computer. Jeg er klar over det ikke er en webbrowser baseret værktøj, men det kunne måske godt være at der var noget "cloud" agtigt, der gjorde at man kunne dele data over flere computere.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Albertsen:
men hvis man har over 50 søgeord, så er det også nødvendigt med proxier

Måske et dumt spørgsmål...koster proxier ekstra penge ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Det virker som om at man ikke kan klare sig uden den "search algo update", er det korrekt ?

Ja det er helt korrekt. Men vil mene man kan betale for 1 måned. Og derefter "lukke". Og så nogle måneder efter når man vil arbejde lidt i dybden igen så kan man vel betale for en måned mere? (eller vælge at bruge de 30-100 pr måned, alt efter hvor mange af programmerne man vælger)

KS71:
Men det ser ud som om deres program opdateringer er gratis, hvis man har hele pakken - http://www.link-assistant.com/prices.html

Det betyder ikke så meget om man har hele pakke. Det der er gratis, som de selv skriver i en e-mail er dette:
As our customer, you are eligible for FREE Feature Evolution updates for life, a 6 months subscription to the programmets navn her Search algo updates, plus FREE Customer Support Service to answer any WebSite Auditor-related request you might have.

Så vil mene at med i prisen når man køber hører der et 1/2 fri opdatering med af search algo update.

KS71:
Har du hele pakken ?

Nej. Ved ikke helt hvad LinkAssistant er. Eller hvad det går ud på.

KS71:
En ting jeg er lidt usikker på, er om man kan bruge det på feks to computere, og om den gemmer alle data lokalt på den ene computer, så man ikke kan se det på den anden computer. Jeg er klar over det ikke er en webbrowser baseret værktøj, men det kunne måske godt være at der var noget "cloud" agtigt, der gjorde at man kunne dele data over flere computere.

Du kan og må godt bruge det på flere computere. Dog ikke på samme tid. Da dette kan medføre de spærre din licens.

IMPORTANT: You have purchased one single-user copy of the product,
which means you can ONLY run it on ONE computer AT A TIME. Please DO
NOT run this software with the same Registration Key concurrently on
multiple computers, or your key might be blocked.

Når du starter en "opgave" i et af programmerne. Så vælger du selv at trykke på Gem som. Og derefter gemmer du selv filen der referere til opgaven et sted på din computer. Men denne mappe kan du jo nemt kopiere og bruge på anden computer også (programmerne skal selvfølgelig være installeret)

Men klart når du har lavet et stykke arbejde og gemt dette på ny. Så skal filen med over på anden computer for det bliver ens begge steder. Så om man kan smide det på en usb pen som man så har med sig er måske ikke umuligt.

Håber det hjalp dig lidt videre.

Med programmerne har man jo også mulighed for at tjekke, hvor ens konkurrenter er henne i deres SEO. Så vil mene pengene er givet godt ud, hvis man vil investere tiden i det. For ja det tager jo noget tid det hele.

Mvh. Kim

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Kim :)

Jeg tror jeg nøjes med Rankscanner delen, så må de andre komme til på et tidspunkt, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg arbejder mellem to computere, så det er ikke noget problem for mig at gemme data på en USB, så jeg har mulighed for at bruge programmet begge steder.

Når man skal opdatere sine Keywords, ved du så om den skal bruge lige så lang tid som CuteRank skal ? Jeg har måtte sætte hastigheden ned i CuteRank for ikke at blive blokeret af Google.

Da jeg startede min webshop, vidste jeg ikke der var noget der hed SEO. Nu syntes jeg næsten at SEO-delen er mere spændende at rode med, end det er at tage på posthuset og sende pakker :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)