Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Rankscanner - CuteRank?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og kigger efter en ny rankscanner til mine keywords, men er lidt i tvivl. Jeg har i øjeblikket ikke råd til at give $50 pr måned, eller der omkring. Jeg har før brugt rankscanner.com men havde en del problemer med dem, så de er nu valgt fra. Jeg har så kigget på gratis programmet CuteRank og indtil videre ser det godt ud til mit behov. Men er det noget man kan stole på, og er der nogle som har gode erfaringer med det program ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som har godt eller dårligt at sige om CuteRank ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger CutaRank.

Syntes det virker utrolig godt faktisk.

Et lidt tungt værktøj, som tager lidt kræfter og tid,(alt efter hvor mange søgeord man har)

Men fungerer perfekt i forhold til mine behov :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cuterank virker rigtig godt.

Du skal dog ind i indstillinger og stille på hvor hurtigt den skal scanne dine forskellige søgeord.

Hvis du bare lader den opdatere som det står standard bliver du hurtigt blokeret af Google pga for mange søgninger.

Det baksede jeg selv med, og forstod det i starten ikke, men da jeg gik ind på google.dk efter bad den mig om en captcha, så kunne jeg regne ud hvad der skete :)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:

Jeg bruger CutaRank.

Syntes det virker utrolig godt faktisk.

Et lidt tungt værktøj, som tager lidt kræfter og tid,(alt efter hvor mange søgeord man har)

Men fungerer perfekt i forhold til mine behov :)

Jeg syntes også det virker ret godt, men ved du om man skal ind og opdatere den selv hver dag, hvis man vil se en daglig udvikling ? Hvis jeg ikke opdatere den i feks 2 uger, har jeg på fornemmelsen at der så kommer et "hul" på to uger i mine grafer.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

billigventilator:
Prøv denne http://www.tinyrocketlab.com/ . Den kan sikkert det du skal bruge. Har selv brugt den meget stor succes og virker rigtig godt.

De $19 er til at overleve, men jeg er meget i tvivl om de 50 keywords er nok. Men man skal op på $49 for at få 250 keywords, og så begynder det at løbe op syntes jeg. Men jeg har kigget meget i deres retning.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Cuterank virker rigtig godt.

Du skal dog ind i indstillinger og stille på hvor hurtigt den skal scanne dine forskellige søgeord.

Hvis du bare lader den opdatere som det står standard bliver du hurtigt blokeret af Google pga for mange søgninger.

Det baksede jeg selv med, og forstod det i starten ikke, men da jeg gik ind på google.dk efter bad den mig om en captcha, så kunne jeg regne ud hvad der skete :)

Nu sidder jeg ikke lige ved den computer jeg har CuteRank på (det er ulempen ved CuteRank), men kan man ændre på nogle indstillinger, så den laver en langsommere søgning ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave følgende kriterier:

- Du kan begrænse hvor hurtigt den skal gå videre til næste ord

- hvor mange søgeord den skal lave søgninger i en cyklus før den holder en pause

- Hvor lang pausen skal være før den starter en ny cyklus

Eksempel:

Jeg har 50 søgeord

Jeg vil have den skal vente 20 sekunder fra at den er færdig med søgning på et søgeord før den går videre til det næste.

Jeg vil have den skal tage 10 søgeord i en cyklus

Når jeg rammer 10 søgord skal den holde en pause på 5 min

Jeg har sat min Cuterank til automatisk at starte når jeg starter computeren.

og ja der kommer huller hvis du ikke opdaterer hver dag.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Christian.

Jeg var slet ikke klar over at det var noget man skulle tage højde for, men det vil jeg da kigge på.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)