Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress sikkerhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har lige lavet en wordpress hjemmeside, men jeg er meget bekymret for at den vil blive hacket.
Er der nogle der har forstand på hvad jeg kan gøre for st gøre den hacker 'safe' som bare virker og er super læt.

Tusind tak!
Frederik Dahl

Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan aldrig gøre det hacker safe men du kan gøre en masse for at gøre det svært for dem.

Wordfence er et godt alternativ til at undgå brute force attacks og fjerne din wordpress version i headeren.

Hvis du skal gå lidt mere til den kan du kigge på iThemes security. Det kan en masse andet også og scanner også for malware, fjerne wp-admin og wp-login.php til en anden adresse som du selv vælger.

Kig på de to. Der findes mange alternativer, men jeg bruger disse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Hvis du er interesseret i at betale dig fra det kan min kollega FLemming Westphal  i hvert fald hjælpe dig: http://onlinesolutiongroup.dk/udvikling/sikker-wordpress-installation/

Som du kan se, hvis du følger linket, tilbyder vi at sikre og hærde din wordpress installation og holde den opdateret så den er sikker overfor hackere. Hvis det kunne have interesse, så er du velkommen til at kontakte os. Kontaktinformationerne finder du nederst på siden.

Uanset så held og lykke med dit sikkerhedsprojekt Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)