Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael...

Undskyld, men har du fået kaffen plus din håndværker fuldstændig galt i halsen? :)

Prøv at læs hvad jeg skriver til ham, så kan det være du måske blive klogere.. Fortæller ham hvordan han billigt selv kan udarbejde en webshop, uden det behøver koste ham særligt meget udover de obligatoriske omkostninger til domæne osv.. Jeg prøver på intet tidspunkt at sælge en ydelse, men derimod at hjælpe ham til selv at komme igang. 

Jeg synes det er synd og skam for trådstarter, at du vælger at fylde tråden med diverse usaglige beskyldninger, til personer som forsøger at hjælpe i forhold trådens indhold. 

Håber overstående hjalp til dig at forstå jeg ikke er en skidt fyr, der sidder online på en søndag eftermiddag for at genere samt vildlede nye iværksættere :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Undskyld, men har du fået kaffen plus din håndværker fuldstændig galt i halsen? :)

Fik desværre kun Havregryn med mælk, men ellers tak for din omsorg. Måske vi lige skulle få trådstarter til at forklare Hvad han skal bruge webshoppen til ?. Så kan du jo også komme tilbage til det du nu foretager dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Jeg vil foreslå dig at prøve nogle af de forskellige ehandelsløsninger. De fleste tilbyder en prøve periode hvor du kan klikke lidt rund, det burde give dig en ide. Nedenstående er et udvalg af professionelle leverandører

http://www.smartweb.dk/priser/
http://www.shoporama.dk/
http://www.dandomain.dk/

For alle ovenstående løsninger gælder det at du nok har brug for hjælp til at få en side op og køre.

Shoporama er jo ikke meget "værd" hvis det feks er tøj han vil sælge (skriver de også selv "hvis du skal have flere af samme produkt men med varianter feks farve") og dandomain tillader så vidt jeg ved kun NETS/Teller som betaling :) Smartweb kender jeg ikke men det virker fornuftigt nok. 

Shopify burde trådstarter også kigge på

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:
Shoporama er jo ikke meget "værd" hvis det feks er tøj han vil sælge

Nu nævner NicolaiFrom jo ikke hvad han ville sælge. Og uanset vilket system man vælger så er der pluser og minuser. Jeg nævner løsninger han kan kigge på.

Ofordringen til NicolaiFrom ville måske være at han lige nævner hvad han ønsker og sælge og måske også hvad hans budget er.

Kevinff:
Shopify burde trådstarter også kigge på

Shopify er helt sikkert et godt alternativ, hvis man ønsker at bruge en udenlandsk service

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

NicolaiFrom:
Er der nogen der har erfaring med wix.com?


Wix har nogle fede templates, og de har et rigtig flexibelt designer app. Du kan også kombinere shopify og wix. Om det er godt eller skidt ved jeg ikke.

Men at basere Wix alene som shopping platform, er da muligt men det ville ikke være mit valg.  

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:
Shopify er helt sikkert et godt alternativ, hvis man ønsker at bruge en udenlandsk service
Hvorfor skulle man ikke ønske at bruge en udelandsk service? Du får det til at lyde somom der er flere udfordringer i det kontra en dansk service

Edit: Jeres egen service ser også spændende ud. kan du ik fortælle lidt mere om det? Synes ikke rigtig hjemmesiden forklarer hvad man får (feks af moduler osv)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :) 

Er du kommet ud af den forkerte side af sengen i morges? Han opfordrer da bare til iværksætteri - hvis han kan skabe en kunde, er det da bare også fedt for ham?

Trådstarter kommer igang og bliver iværksætter - og Simon skabe en kunde og forbedrer sit iværksætteri. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:
Hvorfor skulle man ikke ønske at bruge en udelandsk service? Du får det til at lyde somom der er flere udfordringer i det kontra en dansk service

Jeg synes Shopify er en af de bedste ehandelsløsninger på markedet. Hvis du synes jeg udtrykker en reservation i forhold til at den udenlandsk, så er det ikke korrekt. Når det er sagt så kræver det jo altså at man kan engelsk eller et af de andre bruger grænse sprog de understøtter.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

sesus.dk bruges der Magento.

Hostingudgifter løber sig til omkring 300 kroner om måneden,
så det hele kan loade hurtigt.

Hvis man ikke kan kode magento, så er det nærmest nødvendigt at have en fast
freelancer tilknyttet. Dette koster nok omkring ét tusinde kroner om måneden. Det er så også hvis du skal udvide
eller have ændret noget et par gange om ugen.

Udfra de oplysninger ville jeg altså anbefale at du startede med et system som Shoporama :-)

Det er i hvert fald dem, som skal hoste min shop i 2015. 

 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

WebShopSpørgsmål:
Udfra de oplysninger ville jeg altså anbefale at du startede med et system som Shoporama :-)
 

Man har jo også behov for hjælp i Shoporama, når man skal have lavet ændringer og man skal også finde en der skal levere shoppen. Det gælder så også for de andre løsninger jeg nævnte.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)