Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg skal starte en Webshop.

kan ikke kode så det skal være nemt!

nogen der kan anbefale en kod løsning?

den skal kunne tage Dankort.

takker og god weekend :-)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

c-soft.dk

super let og super service og 2 forskellige webshops pakker alt efter behov

:)

go weekend

Henrik

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med wix.com?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ville kikke på Prestashop. Og ønsker du integration til dit regnskab er dynaccount en mulighed.

 

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai 

Fedt du vil starte en webshop - det er bare med at komme igang :)

Der findes flere open source løsninger til webshops, der ikke kræver du har diverse hard code evner. 

Vi udvikler vores webshops i Woocommerce - Hvilket er meget brugervenligt og nemt at komme igang med. Især hvis du bruger lidt tid på at læse diverse guides inden du kaster dig ud i det, så behøver det heller ikke at koste dig meget mere end webhotel og domæne plus et theme der understøtter Woocommerce. 

Held og lykke med arbejdet 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Børsting Sørensen :
Fedt du vil starte en webshop - det er bare med at komme igang :)

Hvilken viden baserer du det svar på ?. For hvis det bare er for at du kan få en ny kunde må det jo siges at være et dårlig råd. Du ved jo faktisk slet ikke om hans idè er egnet til en webshop ?. Så jeg vil da meget gerne vide hvorfor du råder ham som du gør ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Michael:
Hvilken viden baserer du det svar på ?. For hvis det bare er for at du kan få en ny kunde må det jo siges at være et dårlig råd. Du ved jo faktisk slet ikke om hans idè er egnet til en webshop ?. Så jeg vil da meget gerne vide hvorfor du råder ham som du gør ?.

Jeg tror han synes det er fedt, for at der kommer godt i det danske iværksætteri - mere end der er i forvejen.
Kan ikke helt forstå hvor du vil hen med den måde du skriver? 


Det er da fedt alt det der bliver startet op her i Danmark, så tror ikke der ligger ret meget bag.

Mvh.

Lars Mullert

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Det var dog en utrolig fordomsfuld antagelse som du skyder i hovedet på mig der...

Nu beder trådstarter mig ikke om feedback på omkring hans idé er egnet til en webshop, men derimod nogle faglige spørgsmål til hvordan en webshop kan opsættes. 

Jeg synes det er pisse harmende fedt når folk har ambitioner om at kaste sig ud i livet som iværksætter, derfor min entusiasme..... Meget i linje med den Amino ånd som heldigvis stadig hersker herinde.

Håber generelt du smiler mere til din omverden, end tilfældet er i denne tråd.. God søndag til dig :) 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Jeg synes det er pisse harmende fedt når folk har ambitioner om at kaste sig ud i livet som iværksætter, derfor min entusiasme....

Ja det er da super fedt for dig hvis du kan sælge ham en løsning til 5 -10000kr. Men du har jo ingen gang ønsket om at undersøge hvad hans behov egentlig er. Det er da for letkøbt bare at fyre den der af med ( Super fedt gå bare igang ) Hvad med lige og finde ud af om det i det hele taget er det du tilbyder som han skal bruge. En god iværksætter hjælper også de " nye " på vej med den rigtige løsning, selv om det ikke lige er den de selv kan tilbyde.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)