Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nået ud til 56.000 personer indenfor første uge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg sidder her tidlig morgen kl. lidt i 9 og sidder lidt og tænker på hvornår det er bedst at lave opslag på facebook? Jeg har en ny-startet facebook side som jeg startede d. 1 september og den har allerede nu haft et opslag, som har nået ud til 56.325 personer hvilket jeg er rigtig stolt af! Dog har jeg også opslag som kun når ud til 4-10.000? Er der nogen som har styr på det med facebook sider og som gider bruge lidt tid på at hjælpe mig? :-)

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knudsen, tillykke med den super hurtige success :)

Det bedste tidspunkt at oprette et opslag på, er når der er flest af dine brugere online. Du kan se dine fans online aktiviteter under Insights -> Posts -> When your fans are online. Det er som regel mellem 15:00 og 18:00 at det er bedst af sende et opslag af sted. Lad være med at ligge opslaget alt for sent, selvom det måske er klokken 21, at den allerstørste aktivitet er. 

Antallet fans dine opslag når ud til, kommer an på mange forskellige faktorer. Hvordan reagere de første der ser et nyt opslag? Bliver det ignoreret? Hvis det er tilfældet, så når opslaget ikke meget længere ud. Hvis folk interagere med opslaget, så sender Facebook det ud til nogle flere af dine fans. Hvor mange fans har du? 4-10.000 er stadig rigtigt mange. Må jeg spørge hvilken Facebook side, der er tale om? Af ren nysgerrighed :)

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Følger med :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefn, tusind tak.

Det er jeg super glad for du nu har fortalt mig, så jeg kan se hvornår mine fans er online! Det gør det hele meget nemmere :-)

Har du eventuelle forslag til at få de første fans til at få dem til at syntes opslaget er interessant?

Du kan få facebooksiden i privat besked - bare skriv :-)

M.v.h 

Kasper

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste man kan gøre, for at nå ud til flere, det er at sørge for at opslaget ligger op til en eller anden form for interaktion. Det kan være et super godt opslag, hvor alle bare trykket like på det. Det kan også være et opslag, der ligger op til noget debat, så folk kommentere på det. Det kan også være en video, hvor folk trykker play, jo flere der ser videoen, jo flere kommer den ud til. Det kan også f.eks. være et helt billede album, hvor folk klikker igennem mange billeder, så det tæller som mange klik på opslaget.
Disse er alle former for interaktioner, som hjælper på at komme ud til flere, både nu og på fremtidige opslag.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skriver dig en privatbesked, kan du evt. sende mig en privat besked med linket? :) 

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er på mobilen. Men send en mail hertil: Kasperknudsen97@live.dk :-)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)