Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der overhovedet et marked for mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen!

Jeg har meget længe gået med idéen om at skulle være selvstændig. Jeg har set hr.Thorborgs videoer et utal af gange - og er nu blevet enig med mig selv om at prøve det af.
Jeg har fast fuldtidsarbejde, dog med en masse fritid grundet døgnvagter.
MIN IDÉ er grundlæggende, at jeg vil anskaffe mig en varevogn og begynde at rydde dødsboer på sydsjælland og lolland/falster.
Mindre flytninger kan komme på tale og jeg har stor erfaring med transport af gods.
Jeg vil tilbyde transporttjenester af næsten alle slags, selvfølgelig i det små - det er klart.
Jeg har erfaring med montagearbejde og varelevering.
Jeg vil tilbyde mig til virksomheder som akut har brug for en mand med egen bil og moms.nr.
Kort sagt, jeg vil lave ALT.
Jeg er en hardworker og har god erfaring med kundekontakt.
Jeg har IKKE behov fo en stor og prangende virksomhed med en masse ansatte og massevis af biler.
Bare jeg kan holde mig selv beskæftiget, så er jeg glad.
Jeg har VIRKELIG lysten til at knokle!
Jeg ved at det er en hård branche at komme ind i, men jeg er indstillet på at give den en skalle.
Med tiden er det min drøm at kunne opsige mit lønmodtagerjob, og så kunne passe mig selv i min lille virksomhed.
Spørgsmålet er:
Skal jeg bare springe ud i det, og så håbe på at jeg får noget at lave?..
Kan jeg gøre noget før jeg starter?
Og er der ting jeg bør overveje yderligere?..
- Jeg hungrer efter at komme i gang for mig selv.

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan f.eks. Starte med at besvare spørgsmålet " hvordan får jeg kunder"

hvad er din plan for det?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil smide en annonce i lokalsprøjten og så lave mig en hjemmeside (Google Adwords)
Strø om mig med visitkort og smide en flabet tekst på siden af bilen..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd. Lav en forretningsplan hvor du skriver ALT ned så du præcis ved hvad du vil, hvor du vil hen og når du så bliver i tvivl, hiver den frem og kan se præcis hvad du skal gøre og hvor du skal hen med firmaet.

Jeg ved det af erfaring måtte lukke mit første firma fordi jeg ikke havde nogen retningslinier at gå efter og det blev noget rod til trods for succes.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror, hvis det et på Sjælland og Øerne som i Jylland og på Fyn, så har du gode muligheder. Kender flere, der er startet SMÅT og fået lavet aftaler med flere større, at der kan være behov 1, 2, 5, 14 dage.

Du skal bare huske: Det er kun dig, der kender dine begrænsninger. Husk, at nævne dem, så ingen er i tvivl.

PØJ PØJ med det.

Johnny

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, så du har et marketings budget?

Det jeg vil lidt frem til er at det er fint du vil arbejde hårdt for kunderne, men du skal huske at du skal arbejde endnu hårdere for at få dem.

Fint med en hjemmeside, kan du lave den selv og kan du lave SEO på den - hvis nej har du så penge til at få det gjort? Har du analyseret dine konkurrenter, og kan du konkurrere på samme "ord"

Adwords - kan du lave det selv, eller skal du bruge konsulent til det?

Visitkort koster ikke det vilde, men du skal huske du skal ud de rette steder og dele dem ud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)