Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At give 10% ved at skrive sig op til Nyhedsbrev - erfaringer ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

WEbshop ejer: Har du  provet at lave en popup eller andet paa din shop hvori du tilbyder f.eks. en rabat kode paa 10% hvis de skriver sig up til dit nyhedsbrev ?

Giver det noget ?

Webshop kunde: Ville du skrive dig op hvis du fik en rabat kode og handle ?  

Det kunne vel logge nogen kunder til at handle ?

Hvad mener i om dette ?

Mvh

anders

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville skrive mig op til det, bare for at smide mailen i spamfilteret bagefter, man skal jo huske på at udadtil vil man jo gerne virke til at give en god service.

Tror det er en fin nok idé til det. Folk er jo altid interesseret i at kunne spare lidt

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Birk1986:

Jeg ville skrive mig op til det, bare for at smide mailen i spamfilteret bagefter, man skal jo huske på at udadtil vil man jo gerne virke til at give en god service.

Tror det er en fin nok idé til det. Folk er jo altid interesseret i at kunne spare lidt

Ok tak for din feedback

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går som regel videre til næste shop, hvis jeg bliver mødt af diverse pop ups... Gider ikke glo på det, men kunne handle i fred.

så her ville du ikke få en ny læser, men miste en kunde. :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg går som regel videre til næste shop, hvis jeg bliver mødt af diverse pop ups... Gider ikke glo på det, men kunne handle i fred.

så her ville du ikke få en ny læser, men miste en kunde. :)

Hej ok tak.

Men hvis du klikker ind paa en shop er det som regel fordi det shoppen sælger er relevant til det som du soger efter. Hvis du saa ser at du kan faa en rabat kode og spare lidt bare ved at skrive dig op til nyhedsbrevet var det ikke noget saa ?

Oplysningen om rabat koden og nyhedsbrevet skal selvf. gores saa smertefrit som muligt for den besogende.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig skrive mig op til et nyhedsbrev, og ville være komplet ligeglad med 10 %

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Bruun Rasmussen:

Jeg ville aldrig skrive mig op til et nyhedsbrev, og ville være komplet ligeglad med 10 %

Du skriver dig aldrig op til nyhedsbreve ?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Du skriver dig aldrig op til nyhedsbreve ?

Nej det gør jeg ikke! 

Jeg ser heller ikke reklamer i fjernsynet (jeg har ikke fjernsyn) og jeg får heller ikke reklamer i postkassen :-)

Det er muligt jeg ikke er som folk er flest, men jeg kan godt lide selv at bestemme hvad jeg får lyst til at købe!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)