Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder handicapbus-vognmand kunder ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften.
Jeg har kørt handicapbus 3 år , hvir jeg kørte rundt med ældre, handicappede , speciale børn mv.

Jeg ønsker nu selv være selvstændig og købe en handicapbus. Jeg ved at jeg skal tag vognmandskursus, men jeg ved bare ukke hvordan jeg finder gode faste "kunder".

Jeg har prøvet spørge flere selvstændig handicapbus chauffør, hvordan de har fundet kunder, men det fortæller intet.

Hjælp, hvad skal jeg gøre?
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt vil jeg tro at du skal lave aftale om kørsel af flextrafik eller en aftale med det/de lokale taxa firmaer i området som kører handicapkørsel.
Alternativt kan du kontakte skoler og institutioner som kan tænkes at have brug for transport af handicappede.

Langt de fleste som har behov for handicapkørsel er sandsynligvis visiteret til flextrafik eller lignende ordninger så det bliver nok svært at skaffe dem som kunder hvis ikke du kan tilbyde kørsel under den ordning.

Hvis du har kørt som chauffør på den slags kørsel i 3 år må du vel egentlig kunne se ud fra de passagerer du har med hvad det er for nogen kunder du skal ud og have fat i ?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det er noget med kontrakter, udbud fra kommuner.

Men ved ik hvordan det foregår
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er movia ... men kommuner udliciterer vist også.

Men hvordan forgår det i praksis

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er total lukket verden.Har snakket med nogle selvstændig handicapbuschauffør...men de holder alt hemmeligt og vil ikke hjælpe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)