Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sammen,

Min kollega og jeg har planer om, at starte vores egen Webshop, hvor vi primært vil sælge Ralph Lauren produkter. Vi har budget til det, men mangler den rette leverandør. Vi søger KUN slim-fit varianterne, dvs i skjorter og poloer. Hvis I kender den rette leverandør, eller har et tip til hvor jeg skal henvende mig vil jeg meget kan kontaktes på min mail - moelmer@outlock.dk

Håber I kan hjælpe mig :) På forhånd tak!

Fra 4700
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Finkstore ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Jensen

Sidder selv i en situation hvor jeg skal til at åbne min egen tøjbutik og webshop.

Inden i springer ud i projektet vil jeg starte med at spørge om i har nogle som helst erfaringer indenfor textil branchen, du siger at i har budget til det, men hvad er det? Hvis man vil have Ralph Lauren ind, er det ikke noget man bare lige gør, de har nogle helt klare linier for hvor de vil ligge som mærke, og hvilke mennesker de vil handle med, hvis i blot er to drenge som bare syntes det kunne være sjovt at starte en Ralph Lauren webshop, så drop det, i får aldrig overtalt dem til så meget som et møde med jer. Udover det, ved jeg har Ralph har et minimumskøb om pr. sæson (der er 4 på et år) på over 100.000 - det er altså mange polo'er og skjorter.

Held og lykke med det, du er velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)