Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop, manglende idéer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en knægt på 16 år som står imellem at skulle vælge uddannelse. Jeg står helt på bar bund og har ingen idé om hvor jeg vil hen, det eneste jeg ved er det skal være noget med kontor og handel. Nok om det, jeg fik så den idé at jeg kunne starte en webshop, da det måske ville være en god øje-åbner for mig. Jeg har researchet om det, og set en masse forskellige webshops. Jeg har dog IKKE mange penge på kontoen, og mine forældre har ikke alverdens penge, sagt mildt skal jeg betale for alle mine egne udgifter - hvilket kun er fair med min families indtægter. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få en lidt højere indtægt end hvad jeg tjener på mit fritidsjob, - måske endda nok til at kunne leve af det i fremtiden. Jeg er ikke den smarteste i skolen, selvom jeg gør alt for at følge med og forstå! Jeg mener dog ikke at de gode karakterer fører til et fedt hus og en fed bil, men derimod at self-education; entrepreneurship gør. 

Nu til sagen, jeg står og vil virkelig gerne lave denne her webshop, men jeg kan ikke finde på en idé! - Eller jeg har fundet mange idéer, men så snart jeg researcher på det for at se hvilke andre der ALLEREDE har lavet en shop med det, bliver jeg hurtigt skræmt væk. Det skal helst være noget hvor indkøbsværdien er forholdsvis lav pr. vare / shipment. Har nogen af jer nogle idéer til noget jeg kan starte, som vil kunne lave en profit - nok profit til at invistere i en ny shop med lidt dyrere varer?

På forhånd tak.
Alexander. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg går selv på HHX, hvor vi arbejder en masse med virksomheder, regnskab, markedsføring osv. Så hvis det er noget i den stil du søger, ville det helt klart være idéelt. 

At starte egen virksomhed er helt klart en spændende ting, som jeg helt klart vil råde dig til at prøve. Men du skal ikke se det som en "nem" og garanteret måde at tjene de store penge på. Der ligger rigtig mange timers benhårdt arbejde bagved, og nystartede virksomheder har som regel underskud op til de første 3 år. Derfor skal du ikke se det som en måde at tjene flere penge på, fordi det er i meget få situationer at det er tilfældet fra start. Men syntes bestemt du skal prøve det af og se om du har interesse indenfor iværksætteri

Med hensyn til idé skal du ikke lægge et for stort pres på dig selv. Du kan sagtens starte med en lille virksomhed, der blot beskæftiger sig med produkter eller service, som mange andre virksomheder i forvejen gør. Start i det små, og se hvad det kan føre til Smile

Mvh

Victor

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke rigtig ved hvad du skal lave af webshop, så var ebog også en mulighed: 

Se mere her --->  http://onlinebijobber.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)