Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Danmarks nemmeste bookingsystem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens Jeg kunne godt bruge noget feedback på vores hjemmeside nye bookingsystem gider du bruge lidt tid på at sige din mening om det både godt og skidt Når du laver en test konto så lav brugernavnet Test-dit brugernavn Bookingsystem: http://www.pondusbooking.dk Modtager feedback i menuen under Feedback De Bedste Hilsner Tonny

[Manuel signaturlink fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det gøres bedre?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, kæreste, den er jo helt gal, allerede inden man kommer ind. Kunne man bruge et punktum her: "Velkommen til vores online bookingsystem for at booke en tid skal du oprette en bruger på vores side bemærk at det max tager 3 min før du har booket din tid du skal ikke vente på noget bliver bekræftet eller godkendt"? Prøv igen, så er jeg sikker på, at du kan lokke mig ind på selve siden! mvh. Jørgen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mnøeh - mærkatet fra Trustpiliot "Bedst i sin kategori", hvor kommer det fra?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige ud fra forsiden må jeg være enig med Jørgen. Bortset fra det ene ord hvor der står 'vinduer', har jeg ingen ide om hvad det drejer sig om.

Kombineret med at du nævner bookingsystem, formoder jeg at det handler om at booke en vinduespudsning.

Her ville jeg simpelthen kræve at springe direkte til kagen, og kunne få et tilbud, inden jeg skulle oprette en bruger. Det ville simpelthen aldrig ske, medmindre jeg var blevet anbefalet jer på det kraftigste af nogle jeg kender. Jeg kan ikke engang se hvor landet i befinder jer?

Husk altid gøre det så nemt som muligt for kunden, og det kræver altså at man kan bestille, eller som minimum få et tilbud, inden man registrerer sig. Det er synd at sætte lås på Danmarks bedste bookingsystem :-)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er en ekstra side hvor vi har vores booking system ingen man opretter sig vælger sine vinduer også får man sin pris hvorefter man kan booke sin tid

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny, 

der er mange ting der kan arbejdes på, men der er også gode elementer Smile

Jeg kan forstå at denne side fungerer som ekstern side, til jeres firmaside. Dét synes jeg er lidt mærkeligt, men okay, cool nok hvis det er dét I vil - men så må I tjekke om brugeren kommer fra jeres side eller fra Google (eller Amino, o.s.v.), for hvis man ikke kommer fra jeres egen side vil man ikke forstå et klap af det, og så mister jeres navn troværdigheden. 

Når dét så er gjort, så er I nødt til at fokusere lidt mere på designet på siden. Når man kommer ind på forsiden skal man ledes hen til dét I vil have man skal gøre - i dette tilfælde booke en tid. Kunne I ikke have booking kalenderen på forsiden, for at fjerne et irriterende step for brugeren, sådan at de slipper for at oprette en bruger? I kan jo bare have samme felter over kalenderen. 

Og så selve kalenderen: systemet er egentlig udmærket, men igen er jeg nødt til at kritisere designet lidt. Guiden må hér skulle være i fokus - måske I kunne lave en lille step-by-step guide i toppen? sådan så der står "1: Vælg type vinduesvask -> 2: Vælg dato" o.s.v.

Og så en sidste ting, som ville sætte prikken over i'et: når man støder på teksten Der er desværre ingen ledige tider denne dag, kunne I med fordel foreslå en nærtliggende dag hvor I har tid. Jeg tror hurtigt man mister tålmodigheden hvis man rammer 2-3 af de beskeder i træk. 

Og så den røde boks - den skræmmer - måske lav den gul i stedet? 

Generelt råd:

Sørg for at have brugerens oplevelse i tankerne. De skal hele tiden guides til at gøre det I vil have dem til, og det skal være super nemt for dem, så deSmile får en god oplevelse. Google-feltet er for de fleste ikke særlig langt væk, og med ét kan de være på vej mod en konkurrent, og dét ville være ærgerligt. 

Tjek siden GoodUI - der er hamrende mange gode tips til do's & dont's, så hvis du gennemgår den slavisk er der mange ting at hente. Det kan også være en god idé et abonnere på deres nyhedsbrev, hvis man vil holde sig opdateret. 

Held og lykke med det! Smile

 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)