Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER vist gået kold i min første webshop

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vium, Kjellerup
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ved ikke hvilken verden du kommer fra Gita - men i vores verden så koster sådanne webshops da kun småører!!! PEANUTS! ....hvorfor der ikke er noget egentlig krav om hurtig indtjening.
Tror vist nok jeg rigeligt har styr på det økonomiske - hvor jeg sagtens kan råde alle Jer andre hvis I vil vide noget om investering såvel som driftsøkonomi... eller ?? I siger bare til! :-)



 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Footer på siden er da noget værre rod......

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:
- og at sætte Joomla og VirtueMart SEO-teknisk ordentligt op er noget af en mundfuld

SEO-gymnastikken er "noget af en mundfuld" uanset system. 

Virtuemart er lige så nem at opsætte SEO-teknisk som så meget andet. ;)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joomlakonsulenten.dk:

SEO-gymnastikken er "noget af en mundfuld" uanset system. 

Virtuemart er lige så nem at opsætte SEO-teknisk som så meget andet. ;)



Ja, for en der har styr på det er jeg slet ikke i tvivl om at det er muligt :-)

Jeg arbejder selv med WordPress, og kan da se at også der kan det gå helt galt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Nørgaard Nielsen:

Nej, du har ikke ret!
Det er absolut ikke imod lov om ophavsret - tværtimod! :-)
Måske er det jo netop leverandørerne som har opfordret til at tage det der står på nettet - og lidt omskrivning her og der og man er ude over googles problem med dobbelttekster :-) Det ser vi på senere.

Sikke et "godt" råd fra jeres leverandør. Jeg håber også, at leverandører vil støtte jer økonomisk, hvis det medfører brud på ophavsretten... Jeg kan se, at vi sælger en del identiske produkter, og jeg skal da blankt erkende, at kopieres en af mine tekster, så kommer vedkommende til at kende ophavsretsloven på den knap så sjove måde :)

Man må IKKE kopierer online, og det er på ingen måde nok, bare at omskrive lidt hist og her til info... Det er en sindsyg farlig og dyr strategi, at lægge for dagen...

Jeg kan by the way fortælle, at jeg idag har hjulpet en anden Amino med nogle krænkelser, og der blev sendt fakturaer ud for over 260.000 kr til krænkerne... Sager de er sikre på at tabe, hvis de vælger at lade dem gå i retten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Michael Nørgaard Nielsen:
Ved ikke hvilken verden du kommer fra Gita - men i vores verden så koster sådanne webshops da kun småører!!! PEANUTS! ....hvorfor der ikke er noget egentlig krav om hurtig indtjening.
Tror vist nok jeg rigeligt har styr på det økonomiske - hvor jeg sagtens kan råde alle Jer andre hvis I vil vide noget om investering såvel som driftsøkonomi... eller ?? I siger bare til! :-)


For at starte med det sidste. Jeg ved ikke hvorfor du forsvarer dine evner overfor mig. Jeg ved ikke så meget om de felter du nævner der - og har ingen intentioner om at anfægte dine evner overhovedet. Endda sådan helt generelt. Du kan også sagtens blive en haj til teknisk SEO, hvis det er det du vil beslutter dig for.

Jeg forsøgte at svare på det her spørgsmål:

"NÅR sitet så endelig er klar - hvordan dælen bringer man den så i spil ude på det store WWW ???"

Jeg har lavet en del gennemgange af SEO på webshops og er ked af at sige at SEO-mæssigt er dine jordnødder ikke meget værd i forhold til den Joomla/VirtueMart, der er sat op. Det kræver en del mere viden og arbejde.

Der findes en del webshop-ejere der er hårdt økonomisk bundet op pga omkostninger til lager uden indtjening. Det er "den verden" jeg nogengange har arbejdet i - udover at opsætningen af webshoppen ikke lige er klar til den har mange chancer i Googles organiske søgeresultater.

Men jeg forsøgte egentligt bare at svare konstruktivt og kvalificeret på dit spørgsmål, så synes måske det var lidt hårdt at kvittere med: "Jeg ved ikke hvilken verden du kommer fra Gita". 

Ønsker dig held og lykke med din webshop :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nørgaard Nielsen:
Måske er det jo netop leverandørerne som har opfordret til at tage det der står på nettet

Da du selv har lavet shoppen så regner jeg med at leverandørerne er Urtegården? Nu skal du tænke på at deres ekspertise er deres produkter og ikke webudvikling og SEO. Så alle teksterne bør I omskrive.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Michael Nørgaard Nielsen:
Ved ikke hvilken verden du kommer fra Gita - men i vores verden så koster sådanne webshops da kun småører!!! PEANUTS! .

Kan du være mere nedladende ?

Jer ser for mig:

">

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

'Ved ikke hvilken verden du kommer fra Gita - men i vores verden så koster sådanne webshops da kun småører!!! PEANUTS! ....hvorfor der ikke er noget egentlig krav om hurtig indtjening. "

Så fatter jeg ikke hvofor du selv sidder og laver den side, i stedet for at betale en prof. for at gøre det ordentligt.


Side 2 ud af 3 (28 indlæg)