Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går galt - Google AdWords ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Præstø
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Sukstorf bogføring Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har for noget tid siden fået hjælp af eksperter inde hos Google til at lave min Google adwords konto.

Jeg følger selvfølgelig med, og kan se, at der er aktivitet og også klik til min hjemmeside. Men det er ligesom om, at den ikke rigtig kommer længere, jeg får ingen henvendelser.

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor den går galt? Er min hjemmeside ikke god nok? Eller?

Jeg har haft 43 klik, og ikke en henvendelse. Er jeg bare utålmodig?

Håber at høre fra jer -:)

På forhånd tak

Lone Sukstorf

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Der kan være mange årsager og jeg vil ikke mene det er muligt at drage nogen konklusioner på det antal klik.

Det vil være lidt lettere at komme med gode råd hvis du har mulighed for at skrive adressen på din hjemmeside samt dit dagsbudget på Adwords.

Mvh Brian
Fra Præstø
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Sukstorf bogføring Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Sukstorf:

Hej Alle

Jeg har for noget tid siden fået hjælp af eksperter inde hos Google til at lave min Google adwords konto.

Jeg følger selvfølgelig med, og kan se, at der er aktivitet og også klik til min hjemmeside. Men det er ligesom om, at den ikke rigtig kommer længere, jeg får ingen henvendelser.

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor den går galt? Er min hjemmeside ikke god nok? Eller?

Jeg har haft 43 klik, og ikke en henvendelse. Er jeg bare utålmodig?

Håber at høre fra jer -:)

På forhånd tak

Lone Sukstorf

Husk på, at Google også godt vil tjene på det, så derfor er det ikke nødvendigvis altid en fordel at de optimerer din kampagne for dig.

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Jeg håber du har fået sat Analytics op samtidig så du kan følge dine besøgende og se nøjagtig hvordan de agere din side.

Har du ikke fået sat Analytics op, så skynd dig at betale en for det, for uden det er det som at køre racerløb mens du blind og din førerhund ligger på bagsædet og sover.

Herefter er det en rigtig god idé at få et dygtig bureau til at kigge dine kampagner igennem efter 3-4 uger så de har noget data at arbejde ud fra. Alternativt kan du også købe nogle af de gode Adwords bøger der er skrevet og prøve det selv. Men det kan være lidt som at købe en manual til din bil og så forsøge at reparere den selv for at spare penge.

Når først dette er overstået så kan du forvente at have en Adwords kampagne der bør fungere. Men husk, den skal tilrettes løbende alt efter hvordan de forskellige søgeord performer og hvordan dine mulige kunder agere på hjemmesiden.

Mvh Brian
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Jeg kan se du har lavet din hjemmeside i one.com's web editor. Den er generelt ikke så god til at skrive tingene korrekt. Går man ind i koden og kigger kan man se masser af steder hvor der er lavet "hovsa" løsninger. Ikke at det som sådan gør nogen SEO-mæssig forskel, det gør det bare temmelig besværligt hvis man senere vil arbejde med hjemmesiden.

Samtidig har din hjemmeside (som mange andre der bruger one.com's web editor, jeg har set, det problem at du kan gå ind på både sukstof.dk og www.sukstof.dk - sørg for at den viderestiller til den ene af de 2.

Eller endnu bedre - få lavet siden i WordPress eller lign.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Hvilken landingsside peger dine annoncer over på?

Hvis det er forsiden, så synes jeg at der en del ting der skal optimeres.

1. Der står for lidt tekst om hvad du tilbyder og hvilken værdi du giver til dine kunder - altså USP'er

2. Den gule knap du har er god ift. kontrast farve, men teksten i knappen kan man ikke se medmindre man kører musen henover. Og med mine dårlige øjne kan jeg knap se hvad der skal stå der.

En succesfuld AdWords kampagne indebærer en god landingsside og jeg ville kigge nærme på dit website og tekster mm. og inaktivere kampagnen imens. Ellers risikerer du at bruge penge unødigt.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Præstø
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Sukstorf bogføring Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres respons. Fortsæt endelig.

Jeg er godt nok Bambi på glatis. Er fuldstændig lost. Har overhovedet ikke forstand på det.

Må vist søge eksperthjælp.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Hvilke søgesætninger annoncere du på? Det ses tit at folk skyder AAAALT for bredt, hvilket vil sige at folk der leder efter et andet lignende produkt også ender på din side. 

Som det allerede er nævnt her i tråden synes jeg du skal have kigget på et par ting på din ellers fine hjemmeside. 

Først og fremmest skal du tænke over hvilken landingpage du ønsker at sælge dit produkt. Er det forsiden? Eller måske en særlig underside hvor du opremser alle dine USPér? 

Google Adwords ranker dine annoncer efter forskellige faktorer. En da af dem er efter hvordan indholdet på den specifikke landingpage er i forhold til annonceteksten i din annonce. Jo mere dine annoncer stemmer overens med dine adwords annoncer, jo bedre kvalitet, og dermed betaler du mindre, samt for flere relevante besøgende

Tilbage til din hjemmeside.. 

Siden mangler generelt indhold og illusioner. Dette kunne være nogle grafer, billeder osv. you name it. Dine besøgende bliver mødt med en masse småt tekst, uden megen personlighed. Det er mere standard ala Sukstorf Bogføring tilbyder, Fordele ved Sukstorft Bogføring. Hvis jeg var dig ville jeg give disse tekster en markant løft. 

Prøv noget i stil af - "Jeg giver dig ro i regnskabet, så du kan fokusere på det du er god til" eller lignende. Igen mere personlighed! 

Iøvrigt, rigtig fint du har dig selv i fokus på billedet i din sidebar. Meget troværdig. Har du overvejet at flytte dette billede op i dit topbanner i noget lækker grafik, også udnytte din sidebar til at koventere igennem en kontaktformular, og noget call to action? Det tror jeg personligt ville øge din koventering meget!

Skriv hvis du har spørgsmål til overstående :)  

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med al respekt tror jeg ikke Lone har den store forstand på Adwords. 

Derfor: Lone, få hjælp af nogen der arbejder med Adwords til daglig. 

TIL LONE: 

Spørg dig selv: HVAD vil jeg have ud af, når folk besøger min hjemmeside? 
- Skal de kontakte dig? Hvorfor så ikke have en kontakt formular på din hjemmeside. En simpel "ring mig op" formular kunne være aktuel. 

Lige nu besøger dine besøgende dig bare og tænker "endnu" en i rækken... Du skal have noget Call to action på din side! 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)