Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Dansk Faktura Børs?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at benytte Dansk Faktura Børs for at undgå de lange betalingstider som de større virksomheder har "indført".

Er der nogen af jer, der har kendskab til firmaet? Evt. har brugt det? Eller har hørt godt/dårligt om det?

Hilsen

AVP

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt at ingen har svaret da dette må være guf for iværksættere og mindre virksomheder med behov for likviditet.

Men så kan jeg fortælle om min erfaring med at anvende Dansk Faktura Børs.

Min faktura til en offentlig kunde (med 60 dage kredit) blev solgt til kurs 98.97

Pengene står nu på kontoen og jeg kan kun give Dansk Faktura Børs mine bedste anbefalinger.

Hilsen

AVP

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AVP

Det svare til en rente på 6,3 %, så det er vel meget rimeligt. Havde det været 30 dages kredit havde det været 13,1 % i rente og så kunne det jo diskuteres om det ikke var højt.

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej AVP

Jeg har selv handlet med et stort firma. Prøvehandel leveret og faktura på mine betingelser. Betalt.

Modtog herefter en ordre pr. email på xx antal og løbende måned 120 dage!

Lod den bare ligge som ulæst. Leveringstid var 8 dage. Efter 12 dage blev jeg ringet op, "vi mangler varene på ordre nr. vv".
Jeg kunne så meddele, at jeg forstod jeg ikke længere var leverandør (selvom jeg er eneforhandler i Norden). "Nej, nej, hvor får du det fra?".

Kunne fortælle, at det stod på 4 sidste linie. Denne blev læst i telefonen af indkøber. "Ja, det er det jeg forstår som afbrudt samhandel"

3 minutter efter kom en ny ordre: Med mine betingelser.

Der er siden lavet 50 indkøb, mine betingelser.

Johnny

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo men samtidig står de jo med problemet hvis skyldneren ikke kan betale. De andre lignende services jeg har set kører typisk med 15-25% i gebyr så synes det lyder meget billigt.

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Må rette mig selv. Sonalias kommentar omkring gebyr, fik mig til at tjekke deres hjemmeside. De tager minimum ½ % i gebyr og AVP's rente er derfor ca. 9,5 %.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)