Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vil ikke vise min hjemmeside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm hvem kan tilpasse - redigere hjemmesiden så den bliver enkel og Google venlig - og hvad vil det koste.

Send mig et tilbud...Smile

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturmel:

Hmm hvem kan tilpasse - redigere hjemmesiden så den bliver enkel og Google venlig - og hvad vil det koste.

Send mig et tilbud...Smile

Opret en post på Amino Freelancer for at indhente tilbud på opgaven.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Bennie Larsen:
4. Siden er indekseret af Google - https://www.google.dk/#q=site:naturmel.dk - men Google har sikkert valgt at proppe dig bagerst i rækken, forståeligt nok.
og efter hvad jeg lige så - kun på naturmel.dk og ikke www.naturmel.dk - har det nogen betydning - ?

Ja, det har den betydning at Google også ser det som duplicate content. Altså bør man have unikke tekster OG man bør viderestille fra non-www til www (eller omvendt, jeg foretrækker non-www til www, personlig præference).

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

De gode råd om at ændre teksten mm på hjemmesiden har tilsyneladende virket, - for når jeg laver en søgning med naturmel kommer den op på side 1-2 og med ølandshvede side 4-5 så det er meget fint. Naturmel.dk siger mange tak

jan

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med det Jan :-) 

Til andre,
Det at problematikken med www og uden ikke er løst er ikke ensbetydende med at det automatisk bliver set som Duplicate Content (DC)- men at der er en risiko for det.

Jeg tjekkede i hvert fald - og Google havde fundet ud af ikke at dobbeltindeksere sitet. Derfor er det selvfølgelig bedst at sikre sig imod at det sker.

Nu da hans hjemmeside er rene statiske html-sider, er farerne for intern DC langt mindre end på dynamiske sider. 

Også selvom han endda linker til sine sider med http://domæne.dk/index.html - men udfra mit tjek, sidst, så udgjorde det ikke problemer. Faktisk kan der let komme mange nye problemer med et flyt til WordPress, hvis man ikke har lidt styr på teknisk SEO.

Jeg har dog selv erfaring med at flytte "sådan et" website til WordPress, hvor jeg har gjort det ordentligt - og den havde okay gode links men var stort set usynlig i Google indtil jeg fik flyttet det og lavet det ordentligt.

Det er ikke noget jeg fortæller for at sælge, da jeg ikke sælger. Blot facts of life.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også interne links.

Dem kan google også lide. Altså hvis du laver et link fra din forside til evt. din produktside og bruger gerne søgeord til det formål. :)

Held og lykke med projektet.

PS! Wordpress er en rigtig fin starter - har selv anvendt wordpress en del og det er til at finde ud af. Hvis ikke så er det nemt at finde ud af hvordan fordi der findes så meget info om det. Og det koster ikke mere end one.com

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra Trørød
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturmel:
når jeg laver en søgning med naturmel kommer den op på side 1-2 og med ølandshvede side 4-5 så det er meget fint.

Og det næste spørgsmål er så: Hvad du vil med det? I øjeblikket skal man altså kende navnet eller være parat til at se 3 - 4 sider igennem før man kommer til din for at læse om ølandshvede. Du dyrker og maler mel, men vil du også sælge noget?

Et tip kan være at tjekke konkurrenterne, der ligger i top på side 1. Hvad gør de?

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg tænker - falder der bare lidt salg af via google så er det da bedre end ingen ting. Salget pt.  foregår primært via anbefalinger fra andre kunder, - enten afhenter kunden direkte ved staldøren eller jeg levere efter aftale. Jeg ved ikke om alle kan ligge på side 1 ? Dem der er på side 1 betaler vel for det.... Eller hvad??

Fra Trørød
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er udmærket, at dem, der kender din biks eller hører om den kan finde dig på nettet, men du kan nok arbejde lidt med at gøre deres oplevelse bedre. Fx er det umuligt at læse en del af din tekst pga. kornmarken.

Prøv at sætte dig i kundens sted. Opdater med nyheder så tit du orker (tæller også hos Google). Lav et nyhedsbrev. Skriv noget interessant. Kig på de andre sider, der klarer sig bedre (det er ligegyldigt om de betaler for det eller ej). Test hvordan det virker på nogle af de kunder du kender godt.

Og pas så på det ikke går alt for godt, for der er vel grænser for hvor meget korn du kan dyrke og male. Jeg læste lige om et dansk teknologifirma, der har bragt en dims på markedet, som de regnede med måske kunne sælge for et par hundrede tusinde. Så opdagede de lige at interessen faktisk var på 1.3 mia kr. og det er lidt af en udfordring.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)