Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vil ikke vise min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg forstår ikk hvorfor google ikke vil foreslå min hjemmeside ved søgning på bla ølandshvede, mm hjemmesiden er lavet med onecom - er hjemmesiden bare for dårlig eller kræver det virkelig betaling for at blive vist.?

www.naturmel.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe har den været i luften?

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kunne blive et usandsynligt laaaannngt svar . men jeg vil holde mig til bare et par punkter.

1. Siden er bestemt ikke særlig optisk lækker

2. Siden er udfærdiget i one.com web editor (hvilket ikke er et +)

3. Siden er prøvet SEO optimeret - men på en særdeles mangelfuld måde.

4. Siden er indekseret af Google - https://www.google.dk/#q=site:naturmel.dk - men Google har sikkert valgt at proppe dig bagerst i rækken, forståeligt nok.

Og hvad har du gjort for specielt søgeordet "ølandshvede" siden du mener du skal kunne findes på dette?

Kort sagt - der er et stykke vej endnu :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har været aktiv i snart 2 år

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem mht SEO er at din tekst på ingen måde er unik. Dermed har du store problemer med duplikeret indhold (Duplicate Content). 

Jeg tog endda et stykke tekst fra din side, hvor din hjemmeside er røget i Googles såkaldte "supplerende indeks". Dvs at de synes den er irrelevant i forhold til den magen til, som ligger på landbrugslauget.dk.

Udover på landbrugslauget.dk, ligger dele af teksten såmænd også her:
grendata.dk
grens.dk
holddigmunter.bloggersdelight.dk

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm du har helt ret i at den ikke er så proff - men det er hva jeg magter inden for dette emne

Jeg tænkte at der måske bare skulle rettes lidt så den kunne komme på google, eller skal der en proff til at udarbejde en ny side?

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  naturmel.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Indrømmer at copi knappen er brugt flere steder, jeg var ikke lige klar over at det havde så meget st sige.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturmel:
Indrømmer at copi knappen er brugt flere steder, jeg var ikke lige klar over at det havde så meget st sige.

Det er ikke særlig god stil i det hele taget at snuppe andre folks tekst. Derudover, som du har læst dig til nu, er det heller ikke særlig populært i Googles øjne.

Jeg vil anbefale du læser lidt om Wordpress, det er ret nemt at lære, og kan skabe nogen noget pænere sider på ingen tid. Og så hold nallerne fra copy paste. Skriv dine egne unikke tekster, så skal du nok se et eller andet ske.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd er at fokuser på at skabe dig et sitemap først, som også vil gavne dig og dit behov i forhold til Google forståelse.

Evt. brug Goolge wemaster tool, hvor du danner dig et klart billede over hvordan du ønsker at brugerne skal se dit site.

Men det første ville nok være at lave en mere information givende forside. Hvis du aldrig har arbejdet med web før vil jeg anbefalde dig Wordpress.

Men kontakt mig på Mindstorm.me, så kan du få et par gratis råd med på vejen.

Hilsen Meik S Bundesen
 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)