Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Juridisk Rådgivning hele September!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Står din virksomhed med et juridisk problem?

Spar advokaten - Lad os varetage din sag!

Vi har netop fået en ny hjemmeside. Det vil vi gerne fejre med en klækkelig rabat på juridisk rådgivning.

Normalt varetager vi en sag for erhvervskunder for 699,-, men i hele september er prisen sat ned til 499 kr.

Gå ind på vores hjemmeside - udfyld dit navn, tlf.nr. og e-mailadresse, så ringer vi dig op inden 24 timer!

 www.juridiskhjælp.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er I ansvarsforsikrede ?

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milkwood

Først og fremmest vil jeg ønske jer held og lykke med projektet.

Når det så er sag så har jeg tjekket jeres hjemmeside ud og læser mig frem til at I er studerende ved hhv. KU og SDU. I er endda de dygtigste (-:

Jeg er selv uddannet advokat (omend ikke praktiserende i nævneværdigt omfang længere) og husker at man som advokat skal være forsikret i begge ender for at udøve hvervet. Jeg ved ikke hvordan I griber det an men jeg ville få en solid disclaimer på den rådgivning I udøver, hvis I ikke har en tilsvarende rådgiverforsikring.

Jeg var selv en top 5 (gennemsnit) på KU (jur) på min årgang og måtte sande at jeg havde særdeles meget at lære da jeg trådte ind ad døren hos Københanvs største advokatfirma. Rigtigt meget endda. Siden har jeg haft flere fuldmægtige og studerende gennem hænderen og fælles for dem alle er at de har utrolig langt op til det vil kalder "bonus pater"-rådgivning. Dette gælder også de bedste studerende (-:

Ikke for at ta modet fra jer men blot en opfordring til at tænke på forsikringsdelen hvis I ikke allerede har gjort det.

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

enig i det ned forsikring men jeg synes også altid man skal spille med åbne kort og skrive studerende stud jur eller lignede - ikke kun på hjemme siden men også ved reklame her inde eller andre eksterne steder

Så ved folk ved hvad de får, uanset forsikring (som sikkert er vanskelig at få op mod egentlig uddannede jurister men lad vide hvad forsikringsselskaber siger). 

Jeg er helt med på I heller ikke påstår i er jurister, men holder af klar tale

Dertil bare - pas på med en pris per SAG.

Den er godt nok lav hvis det er en sag, for sådan en kan tage laang tid - hvad I jo ved alt om. Jeg tror I mener per time, hvor det virker rimeligt (en god advokat ligger ofte omkring 2000 kr i alle fald)

God vind med projektet i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg er helt med på I heller ikke påstår i er jurister, men holder af klar tale

Det er nu ellers ikke en beskyttet titel - jurist.....

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Juridisk Hjælp Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Ejendomsinvestor".

Tak for din kommentar.

Ifølge retsplejeloven skal man være ansvarsforsikrede, hvis man udøver ADOVKATvirksomhed.

Det fremgår tydeligt på vores hjemmeside, at vi ikke udøver advokatvirksomhed, men er studerende. Derfor er det ikke lovpligtigt at have en rådgivningsforsikring.

Juridisk Hjælp har en ansvarsfraskrivelse. Derved kan hverken rådgiveren eller virksomheden drages til ansvar for den førte rådgivning. Det giver os mulighed for at holde prisen nede, og er et af vilkårene, hvis man ønsker at benytte os. Ansvarsfraskrivelsen fremgår af vores handelsbetingelser og i det tilbud, vi sender ud.

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Juridisk Hjælp Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Koudahl også anfører, er "jurist" ikke en beskyttet titel. Alle, der beskæftiger sig med jura, kan kalde sig en jurist.

Derimod er advokat en beskyttet titel, men det påstår Juridisk Hjælp heller ikke, at de er.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meeeeeeeeeeeeeeeeeen.... Selvom I ikke er pligtige til at have en ansvarsforsikring, kunne det da være en god ide at tegne en professionel rådgiveransvarsforsikring. Det ville jeg vælge, hvis jeg var Jer.

Uden forsikring kan det næsten være livsfarligt at benytte Jeres assistance.

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Juridisk Hjælp Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Enig. Vi vil blot fornemme om, der er et marked for vores ydelse, før vi tegner en ansvarsforsikring.

Når det så er sagt, kaster vi os hellere ikke ud i sager, hvor vi ikke kan bunde!

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

I skriver direkte på hjemmesiden at I kan varetage kundens sag, så denne slipper for den dyre advokatregning.

Hvorvidt I agter det eller ej, så tilbyder I (i min optik) at udføre juridisk arbejde, som uagtet det er en simpel inkassosag eller en eller anden form for erhvervsmæssig juridisk assistance kan medføre at I bliver erstatningsansvarlige for fejl. Derfor bør I have en ansvarsforsikring.

I bør altid fremhæve at det ikke er "advokatarbejde" I udfører, og ikke som nu hvor jeg synes at jeres budskab står lidt uklart.

Når nu alt det er sagt :), så er der intet i vejen for at I som studerende tager fat i div opgaver som I med jeres studieniveau er i stand til at løse. Med det vil jeg ønske jer god vind :),

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)