Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præmier for tilmelding til nyhedsbrev

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Har i ikke en FB side ?
Jo: https://www.facebook.com/danacord.vognmagergade.Om den er optimal har jeg ingen forstand på og det er ikke mig der redaktør.

Jesper Laugesen:

Så kunne du lave nogle konkurrencer hvor folk skal "gætte en CD" - den der først gætter rigtigt har vundet den.

Hver dag ( over nogle dage) gives nye clues - og f.eks 2 nye gæt til hver deltager.

Det giver en masse liv og kommentarer på siden, og du kan promovere nyhedsbrevet samtidig ( synes dog ikke det skal være et krav at tilmelde sig).

Jeg kører noget lignende, og det giver som sagt en del liv, handler, nye tilmeldinger og diverse sideeffects :) til en billig penge.

Det lyder da spændende. det vil jeg foreslå :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få lavet en likeside istedet for den facebook side.

Hvis du ikke selv ved hvordan, så kan det være nevøen, svigersønnene eller din vens søn eller datter ved hvordan?

Den anden side er ikke meget værd, da den fungerer som en profilside og ikke er åben for "tilmeldinger".

Prøv det med likesiden. Den har vi gode erfaringer med og her kan engagere brugerne til at skrive hvad der yndlingsmusik er eller hvis de skulle til en koncert hvad skulle det så være. Det giver meget i længden :)

Og hvis du har sådan en side - så kan det være nyhedsbrevet bliver en bonusting...

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som noget jeg skal have. Da jeg aldrig har hørt om "likesider" har jeg googlet på forskellige udtryk på dansk og engelsk, men jeg har ikke fundet noget om en decideret like-side, kun en masse om like-knapper m.m. Hvad hedder sådan en fætter på engelsk?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)