Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der ved hvad der sker med min Wordpress?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Jeg har idag oprettet et webhotel hos UnoEuro, og valgt at bruge Wordpress som hjemmeside. Det sidste har jeg ikke ligefrem haft held med. Det kan godt være det er mig, der gør et eller andet helt forkert, men jeg synes nu, at jeg har fulgt instruktionerne til punkt og prikke. Jeg har nu oprettet Wordpress to gange, da den blev ved med, at skrive "ERROR: Invalid email or username." hvergang jeg prøvede at logge ind på min wordpress første gang. Jeg fik oprettet mig på ny, og det hele kørte som det skulle, lige indtil jeg loggede af. Nu bliver den ved med, at sige det samme igen. Jeg har prøvet at få tilsendt en ny adgangskode (selvom jeg er 101% sikker på, at jeg taster den rigtige ind), men den bliver ved med at sige min email er forkert.

Nogle der ved hvad der er i vejen, og vil hjælpe mig med at få det fikset? Det ville jeg sætte stor pris på :)

Vh 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du Unoeuros 1-click-installer? Jeg har aldrig oplevet problemer med ikke at kunne logge ind, og jeg kunne ikke forestille mig, at fejlen ligger hos Unoeuro (naturligvis uden at kunne afvise det 100 %), så fejlen ligger sandsynligvis i dine oplysninger.

Nu har du godt nok skrevet, at du er 101% sikker på, at informationerne er rigtige, så du kan evt. forsøge med en anden mail, andet brugernavn og/eller en anden kode. Husk selvfølgelig at kontrollere at du ikke har CAPS LOCK på.

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan åbenbart kun logge ind ved, at taste min hjemmesides navn også sætte /wp-admin/ ind. Mærkeligt. Men nu er jeg da logget ind, så må jeg bare sørge for ikke at logge ud igen!  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)