Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tager det at bogføre 20 bilag?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det vil naturligvis også være andet end selv bogføringen. En professionel vil også foretage diverse afstemninger periodevis.

Jeg konkurrer med mange bogholdere, som åbenbart tilbyder timepriser ned til kr. 150. Umiddelbart vil jeg mene, at en sådan timepris er useriøst og har tit tænkt på, om det blive hentet ind ved at ud fakturere 'lidt' flere timer. 

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Skriv en PB til mig, jeg vil hellere end gerne hjælpe dig med at forklare/lære dig hvordan du selv kan håndtere det, som sagt tidligere i tråden burde der ikke være behov for ekstern når det gælder blot 20 bilag pr. måned. 

Jeg tager selvfølgelig ingenting for det. :-) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en erfaren person der bogføre dine bilag så ville jeg regne med 15 minutter pr. måned.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

?

alene at åbne posten og få overblik ville gå med de første minutter, så det er nok i underkanten

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Hvis det er en erfaren person der bogføre dine bilag så ville jeg regne med 15 minutter pr. måned.

Det synes jeg måske så alligevel er urimeligt.

Bilag er jo meget forskellige og man skal lige have kunden og hans forretning "frem på skærmen". Alle bilag er jo ikke nødvendigvis lige nemme at føre. Så under en time kan man vel ikke forlange at havne på.

Jeg tror da for øvrigt heller ikke, de nogensinde beregner sig mindre end en time. Altså vil hver påbegyndt time tælle.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

nok enig med Birthe. Dels skal man åbne program - visse bilag skal der måske tilføjes tekst til, man skal måske logge på bank for at afstemme med bankkonto og se om der er noget via et mastercard, og der kan være meget andet - bilag skal enten ha nummer i computer fil ved gem - eller nr på og fysisk gemmes osv

Jeg tror i praksis prisen havner i nærheden af 400 - 450 kr om måneden hvis man vil ha det gjort, men det vil så også kunne være mere end 20 bilag for det tager vel ikke en time normalt med alt - så lidt gynger og karusseller er der vel i det 20 og så følger vel for de 4-6000 kr om året ved max 1 time om måneden, også hjælp til tvivlsspørgsmål og udvidet selvangivelse o.l med i prisen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også mene at en pris på kr. 500 pr måned ville være fair. Det kan dog sagtens også blive lidt højere såfremt arbejdet også omfatter opfølgning og afrapportering ifa månedsregnskaber etc.

Tag en snak med din bogholder og få afstemt forventning med det arbejde der gøres. Skift over til ny bogholder er ikke altid en billigere eller bedre løsning, men kan selvfølgelig være nødvendig såfremt der ikke er sammenhæng mellem det leverede og prisen.

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo ikke alene tiden med selve bogføringen hvor bilagene skal konteres og indtastes og bank og kasse afstemmes ligesom debitorer og kreditorer og så skal der vel laves og indberettes moms og der skal udarbejdes års og skatteregnskab. Det må vel ca koste 10.000 plus moms pr år

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)