Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig service

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

 

Jeg arbejder i en butik.

Jeg valte at skifte vores telefon og internet abonnement ud.

Men har kommer så problemlet så.

Jeg fik et tilbud fra 3 part og indgik en aftale med dem. I tilbuddet skulle der være to stk. router med.

De fik x ud og lave nogle nye stik, der gør jeg dem opmærksom på at det er modem de kommer med og ikke router som aftalt. De kontakter så 2 part. 2part ringer tilbage til mig og siger at der er sket en fejl og de ville sende router til mig. Ca. 20 dage efter. Jeg kontakte dem igen efter den dato var overskaret, og fik af vide at jeg skulle kontakte 3part, da det var dem jeg fået tilbyde af. De sender så nogle router med det samme.

Man efter ca 2-3 måneder sender de så en regning på dem. Jeg kontakter så 3 part og fortæller at det var med i vores tilbud. De kontakter så 2part, 2 part laver så bare en kreditnota på dem og sender den til mig.

3 part ville så bare have deres router igen.

Jeg kontaktede dem så og sagde at det ikke var godt nok, men så ville de sende 2 nye router, men mit problem er så bare at jeg havde en it mand ude og sætte den op efter arbejde tid til vores server.

Jeg mener at 2 part skal dække de router som 3 part sendte i første omgang. I det jeg ville få en regning får opsætning af nye router igen. Da jeg som kunde er uden skyld får at 2 part laver fejl.

Hvordan står jeg som kunde??

( 3 part ) sælger teleløsninger

( 2 part ) teleselskab

 Ved godt at det er ikke er så mange penge( regning på ca. 5000 kr.) men mener bare ikke at det kan være rigtigt.

DJBoringer.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes dit indlæg er svært at forstå. - Men du har kompliceret sagen unødigt ved at blande endnu en part ind i sagen. - Hvis du har en aftale med en leverandør om at levere telefoni og internet, så lad dem levere dette. - Hvad de har af underleverandører er sagen uvedkommende for dig.

Derfor. Tag fat i din aftale. Har du fået det du har bestilt? - hvis ikke, så tag fat i dem du har lavet en aftale med, og bed om levering, f.eks. inden for otte dage - Ellers må de jo hente deres ting igen. ..... Med mindre selvfølgelig der står i aftalen at de har længere tid til at levere end det de allerede har brugt. - Så skal de jo have den tid.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for svaret.

Mit problem er at 2 part ( teleselskab) først nu ville erkende at de havde lavet en fejl ca 6 måderne efter. jeg mener bare ikke at det kan være rigtig at jeg skal hænge på en regning igen på en it mand efter arbejdetid, ved at sætte de router op.

Jeg købte et produt af  3 part ( sælger teleløsninger ) ville jeg jo mene at det var et problem mellem 2 part og 3 part, ikke mig som kunde 

DJBoringer.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men hvorfor har du overhovedet en snak med teleselskabet? - Der er du jo ikke kunde. - Alt det der må din leverandør tage sig af. - Men hvis du har accepteret tingene som de er i 6 måneder, så er jeg lige ved at tro at vi er i noget stiltigende accept.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

vi får vores regning fra teleselskabet, jeg har ikke accepteret noget fra dem, jeg gik og troet at alt var okay i 2-3 mådeder indtil der kom en regning fra 3 part. 3 part har været ca. 2 mådeder om at finde ud af at de bare ville havde der router igen. 

DJBoringer.dk

Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle der kan hjælpe, med et godt svarSmile

DJBoringer.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke uden at se den aftale der er indgået. - Det kan jo være den beskriver et forhold til teleselskabet. - Hvis ikke undere det mig at du har betalt regninger fra dem.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Hvis det er ok med dig, kan jeg godt sende det tilbud til dig.

Hvis du har lyst til at kikke på det.

Mvh.

Dan 

DJBoringer.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)