Hej Aminoer
Jeg arbejder i en butik. Jeg valte at skifte vores telefon og internet abonnement ud. Men har kommer så problemlet så. Jeg fik et tilbud fra 3 part og indgik en aftale med dem. I tilbuddet skulle der være to stk. router med. De fik x ud og lave nogle nye stik, der gør jeg dem opmærksom på at det er modem de kommer med og ikke router som aftalt. De kontakter så 2 part. 2part ringer tilbage til mig og siger at der er sket en fejl og de ville sende router til mig. Ca. 20 dage efter. Jeg kontakte dem igen efter den dato var overskaret, og fik af vide at jeg skulle kontakte 3part, da det var dem jeg fået tilbyde af. De sender så nogle router med det samme. Man efter ca 2-3 måneder sender de så en regning på dem. Jeg kontakter så 3 part og fortæller at det var med i vores tilbud. De kontakter så 2part, 2 part laver så bare en kreditnota på dem og sender den til mig. 3 part ville så bare have deres router igen. Jeg kontaktede dem så og sagde at det ikke var godt nok, men så ville de sende 2 nye router, men mit problem er så bare at jeg havde en it mand ude og sætte den op efter arbejde tid til vores server. Jeg mener at 2 part skal dække de router som 3 part sendte i første omgang. I det jeg ville få en regning får opsætning af nye router igen. Da jeg som kunde er uden skyld får at 2 part laver fejl. Hvordan står jeg som kunde?? ( 3 part ) sælger teleløsninger ( 2 part ) teleselskab Ved godt at det er ikke er så mange penge( regning på ca. 5000 kr.) men mener bare ikke at det kan være rigtigt. |
Jeg synes dit indlæg er svært at forstå. - Men du har kompliceret sagen unødigt ved at blande endnu en part ind i sagen. - Hvis du har en aftale med en leverandør om at levere telefoni og internet, så lad dem levere dette. - Hvad de har af underleverandører er sagen uvedkommende for dig.
Derfor. Tag fat i din aftale. Har du fået det du har bestilt? - hvis ikke, så tag fat i dem du har lavet en aftale med, og bed om levering, f.eks. inden for otte dage - Ellers må de jo hente deres ting igen. ..... Med mindre selvfølgelig der står i aftalen at de har længere tid til at levere end det de allerede har brugt. - Så skal de jo have den tid.