Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger gæsteblogger til www.hvaderswag.dk - er det dig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Til mit website www.hvaderswag.dk skal jeg bruge en eller flere gæsteblogger løbende, for at holde gang i min blog - man har mulighed for løbende at få indlæg på siden så længe de er af god kvalitet og skaber værdi for de besøgende. Du vil få dofollow link i din indlæg på bloggen og alt har interesse, så længe det kan være relevant for ting der er swag - det kan være alt inden for tøj, mode, sko, solbriller eller hvad der nu måtte kan sætte en betegnelse for hvad der er swag.

Sitet har pt. 1.000 unikke besøgende pr. måned. Vi sørger for at der bliver SEO optimeret i henhold til de forskellige indlæg der måtte komme derfor må i gerne tænke på det "keyword" som der skal optimeres imod.

Skriv til mig her eller send mig en PM med dine ideer til et eller flere indlæg.

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 08:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen til alle Aminoer Smile

Jeg er super glad for at der bliver vist stor interesse for at få indlæg på vores side - alle har som sagt mulighed så længe det har en relevans. Hvis du er i tvivl om det kunne have relevans så smid mig en PM eller en besked her i indlægget - i er også velkomne til at skrive på mfr@deal2day.dk

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)