Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister mit domæne, hvad så nu?

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SweetLips.dk:

Nu er det hele ved at komme så langt ud, at jeg bare vil have det hele overstået. Så må jeg starte forfra men et nyt domæne. Jeg har ikke råd til at køre en sag mod ham der har det andet domæne. Så han vinder på pengekassens størrelse. 

Han påstår også at han mister omsætning på sin shop fordi jeg har min oppe at køre. Han vil lave et krav mod mig på den mistede omsætning. Det har jeg simpelthen ikke råd til!

Han er jo helt fra den....!

En skam at du lader ham køre dig rundt men kan ogsaa godt forstaa dig lidt men igen der er kun én som han kan bebrejde og det er ham selv for ikke at have købt dette domænenavn selv..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Anders S:
Er det ikke lidt som et autoværksted som sælger dæk men tilbyder ikke at skifte dem for kunden ?
Nej, mere som at købe dæk på nettet og forvente forretningen også kører ud og skifter dem hver sommer/vinter :)

Vi er ikke en konsulent virksomhed (autoværksted), vi sælger bare gode webhoteller (dæk) ;)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Anders S:
Er det ikke lidt som et autoværksted som sælger dæk men tilbyder ikke at skifte dem for kunden ?
Nej, mere som at købe dæk på nettet og forvente forretningen også kører ud og skifter dem hver sommer/vinter :)

Vi er ikke en konsulent virksomhed (autoværksted), vi sælger bare gode webhoteller (dæk) ;)

:)

Men hvorfor i alverden ikke ogsaa tilbyde at skifte de "dæk" for kunden, i skal jo ikke gøre det gratis.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Hvorfor er det for dårligt at sige der er noget man ikke kan?

I min optik er det da tusind gange bedre end at påtage sig opgaven uden at have kompetencerne.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Fra  www.sweetlips.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Han kan da lave alle de sager, som han ønsker? At lave en sag er ik ligmed, at man får ret. Og i dette tilfælde har vedkommende en dårlig sag, hvorfor det virker underligt, at han vil gå i retten...

Fashion-Seller

Tja nu kan vi jo se at har man penge kan man åbenbart vinde hvad som helst. Jensen og Jensen tænker jeg på. 

Det kan vel sammenlignes til dels?

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du finder en Amino, der kan hjælpe dig med at flytte din side, men tror nu ikke slikfatter har nogen fantastisk god sag. Ville han have det domænenavn, kunne han jo bare have købt det.....brancherne er temmelig forskellige og hans logo er ikke på siden, så umiddelbart tror jeg ikke på, at han vil trække den sag i retten.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

SweetLips.dk:

Fashion-Seller:
Han kan da lave alle de sager, som han ønsker? At lave en sag er ik ligmed, at man får ret. Og i dette tilfælde har vedkommende en dårlig sag, hvorfor det virker underligt, at han vil gå i retten...

Fashion-Seller

Tja nu kan vi jo se at har man penge kan man åbenbart vinde hvad som helst. Jensen og Jensen tænker jeg på. 

Det kan vel sammenlignes til dels?

Det kan så på ingen måde sammenlignes! Uden at skulle starte en større diskussion, så er Jensens Bøfhus et beskyttet varemærke i Danmark og EU, hvorfor det heldigvis forholder sig sådan, at man får ret, når nogen begynder at krænke en i de klasser, som man betaler formuer for at beskytte sit navn.

I din sag er der tale om en, som kommer med tomme trusler, og som ik en gang har været forbi en advokat, hvilket jeg allerede i et tidligere indlæg har påpeget. At true nogen, eller at sagsøge nogen, det kan alle gøre. Men derfra og til at vinde en sag, der er satme langt, især hvis man intet har, som i din sag f.eks...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det lyder som om trådstarter har besluttet sig for at afgive domænet, så denne kommentar er ligeså meget til andre i lignende situationer hvor de modtager deres første advokathenvendelse.

SweetLips.dk:
Vedrørende domænet, så mener han og hans advokat at de har en ret god sag.

Det kan vel ikke komme bag på nogen af de siger det? Husk på at det netop er hans advokat, han er hyret til at hjælpe din modpart så selvfølgelig prøver han på at få dig overbevist om at du er forkert på den.

En anden gang vil jeg råde dig til at tage en dyb indånding og så bede hans advokat fremsætte deres krav skriftligt, enten til dig, eller bedre din advokat, via brev så du viser at du er ovenpå og vil kigge på sagen når/hvis den kommer. Hvis der så kommer et brev, så læs det og lad det så ligge en dag eller to uden at reagere. Derefter tager du indholdet op med din rådgiver og så sender I et passende svar dagen før en evt. frist udløber.

I størstedelen af de tilfælde jeg har været involveret i, så kommer kravet aldrig, for de ved godt de har en dårlig sag. I dit tilfælde vil jeg endda tvivle på om din modpart har talt med en advokat, det kan også bare være et godt bluff ;)

Held og lykke med dine projekter
/Brian 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Anders S:
Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Hvorfor er det for dårligt at sige der er noget man ikke kan?

I min optik er det da tusind gange bedre end at påtage sig opgaven uden at have kompetencerne.

De bedste hilsner
/Brian 

Ja men nu læser jeg ikke se at de siger at de ikke kan mere at de ikke vil tilbyde det.

Hvis de ikke kan kunne de jo finde en samarbejds partner som kan gøre det for dem. Det ville jo være en endnu bedere service.

Og som det eksempel med en webshop som sælger dæk han kom med.

Der kunne ( og nogen gør dette hvis jeg husker korrekt ) de jo have nogen samarbejdspartner / autoværksteder over hele landet. Så når man bestiller dæk kan man vælge et værksted de skal leveres til og så montere dette værksted dækkene

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders S:

Brian Reinhold Jensen:

Anders S:
Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Hvorfor er det for dårligt at sige der er noget man ikke kan?

I min optik er det da tusind gange bedre end at påtage sig opgaven uden at have kompetencerne.

De bedste hilsner
/Brian 

Ja men nu læser jeg ikke se at de siger at de ikke kan mere at de ikke vil tilbyde det.

Hvis de ikke kan kunne de jo finde en samarbejds partner som kan gøre det for dem. Det ville jo være en endnu bedere service.

Og som det eksempel med en webshop som sælger dæk han kom med.

Der kunne ( og nogen gør dette hvis jeg husker korrekt ) de jo have n / autoværksteder over hele landet. Så når man bestiller dæk kan man vælge et værksted de skal leveres til og så montere dette værksted dækkene

Det kan godt være, at det er en service, det du beskriver, men det er da langt fra sikkert, at det er den bedste service og pris, som kunden får på den måde! Faktisk vil jeg gå så langt, at jeg vil påstå, at det ender med at blive dyre for kunden!

Når du handler i et supermarked, så følger der heller ik en kok med, som lige laver aftensmaden. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du handler i et byggemarked, så følger der heller ik en håndværker med, som lige fixer tingene i hjemme. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du køber et webhotel og domæne online, så følger der ik lige en programmør/IT sagkyndig med, som lige flytter din IT løsning, ej heller mod ekstra betaling. 

Når man driver en forretning, er det super vigtigt at være tro mod kerneproduktet/kernekompetancen, og ved at tilføje alt for meget, så bliver det hurtigt uoverskueligt og dyrt. Og i langt de fleste tilfælde, vil det være langt bedre, hvis kunden selv står for den del, f.eks at kundens egen IT mand påtager sig opgaven. Så ender hostingfirmaet heller ik med sager, hvor de har henvist en kunde, og noget er gået galt, som efterfølgende falder tilbage på dem i form af dårlige anmeldelser, negativ omtale osv. Igen fokus på det, som man er god til!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)