Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..
Hvorfor er det for dårligt at sige der er noget man ikke kan?
I min optik er det da tusind gange bedre end at påtage sig opgaven uden at have kompetencerne.
De bedste hilsner
/Brian
Ja men nu læser jeg ikke se at de siger at de ikke kan mere at de ikke vil tilbyde det.
Hvis de ikke kan kunne de jo finde en samarbejds partner som kan gøre det for dem. Det ville jo være en endnu bedere service.
Og som det eksempel med en webshop som sælger dæk han kom med.
Der kunne ( og nogen gør dette hvis jeg husker korrekt ) de jo have n / autoværksteder over hele landet. Så når man bestiller dæk kan man vælge et værksted de skal leveres til og så montere dette værksted dækkene
Det kan godt være, at det er en service, det du beskriver, men det er da langt fra sikkert, at det er den bedste service og pris, som kunden får på den måde! Faktisk vil jeg gå så langt, at jeg vil påstå, at det ender med at blive dyre for kunden!
Når du handler i et supermarked, så følger der heller ik en kok med, som lige laver aftensmaden. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du handler i et byggemarked, så følger der heller ik en håndværker med, som lige fixer tingene i hjemme. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du køber et webhotel og domæne online, så følger der ik lige en programmør/IT sagkyndig med, som lige flytter din IT løsning, ej heller mod ekstra betaling.
Når man driver en forretning, er det super vigtigt at være tro mod kerneproduktet/kernekompetancen, og ved at tilføje alt for meget, så bliver det hurtigt uoverskueligt og dyrt. Og i langt de fleste tilfælde, vil det være langt bedre, hvis kunden selv står for den del, f.eks at kundens egen IT mand påtager sig opgaven. Så ender hostingfirmaet heller ik med sager, hvor de har henvist en kunde, og noget er gået galt, som efterfølgende falder tilbage på dem i form af dårlige anmeldelser, negativ omtale osv. Igen fokus på det, som man er god til!