Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister mit domæne, hvad så nu?

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Fra  www.sweetlips.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortsætter lige min oprindelige tråd

Jeg havde fået hjælp af en anden amino til at få flyttet indholdet fra SweetLips.dk til et andet domænenavn. Men pludselig forsvinder han fra jordens overflade.

Er der mon en herinde der kan hjælpe mig med at få flyttet en magento installation med indhold over på et andet navn?

Det skal dog lige siges, at da jeg er helt nystartet har jeg ikke de store midler til rådighed. 

Med venlig hilsen

SweetLips.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke din host udbyder kan hjælpe med det ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor flytte det, når du intet forkert har gjort? Så skal du bare til at starte forfra med linkbuilding, markedsføring, branding osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Fra  www.sweetlips.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders S

Det var det første jeg prøvede. Men UnoEuro tilbyder ikke denne service siger de.  :-S

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

SweetLips.dk:

Hej Anders S

Det var det første jeg prøvede. Men UnoEuro tilbyder ikke denne service siger de.  :-S

Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

SweetLips.dk:

Hej Anders S

Det var det første jeg prøvede. Men UnoEuro tilbyder ikke denne service siger de.  :-S

Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Desværre tilbyder vi ikke den slags konsulenthjælp, men jeg er sikker på du kan finde en her på Amino der kan hjælpe dig :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:

Anders S:

SweetLips.dk:

Hej Anders S

Det var det første jeg prøvede. Men UnoEuro tilbyder ikke denne service siger de.  :-S

Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Desværre tilbyder vi ikke den slags konsulenthjælp, men jeg er sikker på du kan finde en her på Amino der kan hjælpe dig :)

Er det ikke lidt som et autoværksted som sælger dæk men tilbyder ikke at skifte dem for kunden ?

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Fra  www.sweetlips.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller

Nu er det hele ved at komme så langt ud, at jeg bare vil have det hele overstået. Så må jeg starte forfra men et nyt domæne. Jeg har ikke råd til at køre en sag mod ham der har det andet domæne. Så han vinder på pengekassens størrelse. 

Han påstår også at han mister omsætning på sin shop fordi jeg har min oppe at køre. Han vil lave et krav mod mig på den mistede omsætning. Det har jeg simpelthen ikke råd til!

Anders

Der kan vi sagtens være enige. Men det vil de ikke tilbyde. 

Tom Sommer

Det må jeg skam håbe, også en der har en fornuftig tilgang til penge =)

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Fra  www.sweetlips.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Er det ikke lidt som et autoværksted som sælger dæk men tilbyder ikke at skifte dem for kunden ?

Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

SweetLips.dk:

Fashion-Seller

Nu er det hele ved at komme så langt ud, at jeg bare vil have det hele overstået. Så må jeg starte forfra men et nyt domæne. Jeg har ikke råd til at køre en sag mod ham der har det andet domæne. Så han vinder på pengekassens størrelse. 

Han påstår også at han mister omsætning på sin shop fordi jeg har min oppe at køre. Han vil lave et krav mod mig på den mistede omsætning. Det har jeg simpelthen ikke råd til!

Han kan da lave alle de sager, som han ønsker? At lave en sag er ik ligmed, at man får ret. Og i dette tilfælde har vedkommende en dårlig sag, hvorfor det virker underligt, at han vil gå i retten...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)