Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg eller Partner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello herinde :)

Jeg har et lille importfirma hvor vi importerer og sælger forskellige varer. Pt har vi i alt 5 webshops

Det går rigtig godt, men der er også rigtig meget at se til. Det sidste års tid er mit fokus og min personlige interesse skiftet en smule, så de 2 forretningsområder som egentligt tjener bedst, er dem der får mindst fokus. Det er en skam fordi det er sæsonvarer - løbehjul med motor og el-ladcykler.

Det kan også ses på omsætningen. Sidste år solgte vi faktisk så meget i sommermånederne at det fint ville kunne brødføde 1 1/2 person fuld tid.....

Men der skal lidt fokus og overskud ind igen, for uden fokus så falder salget som jeg kan se det har været tilfældet i år. Samlet set er det ok for alle vores andre shops går bedre og bedre Smile

Samtidig så sidder jeg med et helt skab fuld af ideer til hvordan vi kan sælge endnu mere end sidste år. Men det er lidt ligegyldigt når jeg ikke har tiden og overskuddet til at få det til at ske, da det kræver lidt fodarbejde.

Så nu er spørgsmålet om jeg skal finde en partner eller om jeg skal frasælge de 2 forretningsområder???

Nogen der har ideer / indput?? Så RÅB OP Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 28. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

I am jun jin, i'm willing to venture into profitable business with you and also willing to deal with you in trust and confidence. I am keen on investing in a lucrative, calculated viable business either by partnership or as a financier in Cash, Fixed interest, Shares or Property.

I will welcome any profitable business plan/proposal (Long or short term). I will be willing to invest independently.

To proceed send me your business plan/proposal via e-mail
(junj0009 @ gmail.com )

Regards
Jun

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ved godt at det er et gammelt indlæg, men ville alligevel svare på det. Jeg synes at du måske skulle kig på hvor meget den endelig giver i indtægt, og her tænker jeg på at du måske kan få en medarbejder ind over hvis, der er råd til det. derfra vil du enden kunne videre udvikle din ide eller også kan du gå igang med en af de andre ideer du har, 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)