Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design/Opsætning af kogebog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen amino'er ;-)

Som freelancer bliver man udsat for nogle sjove opgaver en gang i mellem, og sådan en sidder jeg netop med nu.
Der skal designes en kogebog, og det er min pligt.
Alt tekst er lavet, det eneste jeg skal gøre er at få det sat pænt og overskueligt op.

Meeen. Hvor skal jeg gøre det henne, og hvordan? Bogen skal printes fysisk, og gerne udgives på et tidspunkt.
Indtil videre har jeg arbejdet i Pages (Apples version af word), men er det godt nok? Den arbejder "kun" i a4 format.  

 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt ville jeg vælge at få den sat professionelt op i f.eks Adobe Indesign.

Apple Pages kan med nød lave en fornuftig PDF, men der er nogle udfordringer mht. farvestyrring osv.. såvel som det giver nogle layout udfordringen at Pages er tekstbehandling som mest er tiltænkt til simple dokumenter.

Så mit råd er brug Indesign, og hvis budgettet er til det, så få en dygtig madfotograf til at tage nogle lækre billeder og en grafiker til at sætte bogen op.

Du er velkommen til at tage fat i mig hvis du har brug få assistance.

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,
Tak for svaret!
Jeg skal nok selv få sat den op(på et tidspunkt), men er det svært at lave en bog i indesign?
Har et flair for photoshop og en smule illustrator, men har ikke stiftet bekendtskab med indesign endnu ;-)

Pstt.. Hvad skal du have for at lave kogebog med ca. 300 opskrifter. Der er billeder ! 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Ud fra det du skriver, er det min vurdering, at du er bedst tjent med at få en professionel til at hjælpe dig. Hvis du laver det selv, sparer du penge, men bruger en masse tid - og resultatet kan meget nemt blive utilfredsstillende. Og hvem køber en halvsløj kogebog?

Hvis du er interesseret, kan vi tage en snak om opgaven. Hvis du ønsker, at nogen giver et tilbud på opgaven, skal der flere informationer til - men det kan vi jo tale om, hvis du synes. Du er velkommen til at kontakte mig.

Mvh Torben

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld ... mit svar var til MiklasKroager.

Mvh Torben

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

MiklasKroager:
men er det svært at lave en bog i indesign?

alt er relativt :) - men med tålmodighed og læsning på nettet og videoer på youtube kan du komme lang.. Man behøver ikke altid en håndværkere hvis ens hænder er skruet rigtigt på ;).

... Men som der bliver nævnt tager det tid, og man kan nemt bruge masser af tid på ikke at få præcis det resultat man ønsker. Jeg skriver til dig i morgen, for nærmere info - så kan jeg bedre komme med et tilbud.

godnat

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)