Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook reklame, Paypal!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino'er :-)

Jeg ejer fodboldnews.dk, og er lige nu ved at reklamere for siden, på Facebook.

Jeg har forbundet det med min Paypal konto, og har indtil videre annoceret 2 gange.

De havde ikke trukket nogle af pengene de første 3 dage, og jeg har efterfølgende valgt at købe noget på en hjemmeside, til en pris, svarende til hvad jeg havde på kontoen.

Så nu, når der ikke er flere penge på kontoen, hvordan skal jeg så kunne betale for reklamerne?

Det virker mystisk, og jeg kan bare fortsætte med reklamere?

Håber der er nogle, der lige kan svare på denne.

DBH,

//fodboldnews.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Overfør nogle penge til din PayPal konto, evt fra dit dankort. Så burde den ikke gå i minus.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.fodboldnews.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Så burde den ikke gå i minus.

Hvad hvis jeg ikke overfører?

Hvordan vil de forlange pengene?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal naturligvis betale for de ydelser, du har bestilt - uanset hvor længe sælger er om at indløse din betaling.

Tilmeldt 31. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Pengene skulle gerne være trukket på din paypal-konto ligeså snart du har indsat dem på din ad account.

Du har sikkert ikke fået en regning endnu, men det skyldes at du ikke har nået dit billing threshold på 20 euro, som er første limit.

Men er problemet, at du har sat penge på din ad account, men disse penge er ikke blevet trukket på din paypal konto? 

Er reklamerne godkendt og aktive?

 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du betaler, så "glemmer" facebook dig ikke - du kommer ikke til at bruge annoncering igen med den facebook side eller den paypal konto før du har betalt dit udestående...

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke overføre penge, så betaler du jo heller ikke, som du skal. Jeg går ud fra du havner i en eller anden form for "badstanding" hos Facebook.

Hvorfor er det et problem at overføre penge til din PayPal konto?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)