Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordre styre system

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Vi er et lille firma der har brug for et styre system for ordre, timeregistrering, fakturering,

Er der nogle her inde som kan anbefale noget eller er det bedre at kontakte en designer som kan udvikle lige præcist det vi skal bruge

Jeg er meget tilhænger af at købe et system hvor man betaler 1 gang og ikke skal betale et mdr abonnement

Lad mig endelig høre fra jer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er timelog.dk den pris du skal betale for at få sådan et system udviklet vil være rigtig mange år du skal bruge på at være kunde hos dem, hvis du er en kæmpe virksomhed kan det måske betale sig at lave det selv til sin egen virksomhed hvis man har en udvikler inhouse.

Jeg vil ikke anbefalde at få det udviklet selv, jeg ville bruge en services hvor i betaler pr mdr. det er klart det billigeste for jer, et sådan et system kan hurtig kommer til at koste 200 - 300.000 kr at udvikle bare tage udgangspunkt i at du har en medarbejder der får 20.000 kr i løn pr mdr + ferie penge osv... ( hvem får så lidt som løn modtager? ) men lad os tage udgangspunkt i det, så vil 6 mdr koste 120.000 kr bare i ren løn, og ved udemærket godt at nogle vil sige at 6 mdr er langtid men ting skal laves korrekt fra starten for ikke at koste kassen sener.

Hvis man er udvikler selv og beregner sin tid for 0 kr lige som jeg selv gør når jeg laver ting til mig selv, så baser jeg det på hygge opgaver, så vil jeg klart anbefalde det men har man ikke kompetenceren til det og skal betale sig fra det vil jeg vælge en nem løsning der bare virker og nogle man kan pege finger af hvis det ikke virker.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skarby

Udvikle selv er en dyr affære tilgengæld får du det helt præcis som du ønsker.

Du må meget gerne sende mig en PB hvilke krav du ønsker til dit system, så vil jeg se om jeg kan dirigere dig videre.

Mvh

Antonio

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke er for kompliceret, findes det måske allerede som standardprogram i Access. Ellers vil jeg godt kunne tilrette det for et mindre, symbolsk beløb.

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skarby,

Jeg tror myBiss kan opfylde dine krav. Kan du venligst skrive til info@mybiss.dk for yderligere information, eller hvis du ønsker en demo?

Hilsen.

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)