Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til indtjening på hjemmeside med opskrifter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har hjemmesiden http://su-mad.dk, hvor folk kan dele billige opskrifter med hinanden. Siden er et hobby projekt som jeg bruger til at blive bedre til kodning, marketing og SEO.

Pt. laver jeg nogle blogindlæg hvor jeg bruger noget affiliate og har også noget adsense på selve hjemmesiden. Men er der nogle som har nogle andre gode ideer til hvordan jeg kan tjene lidt ekstra penge på siden?

Målet med siden er ikke at blive rig, men at lære at drive en affiliate side og få en bi-indtægt, så alle råd er velkomne og så vil jeg rigtig gerne prøve at teste dem af:-)

Jeg har omkring 200 - 400 besøgende om dagen og en tilhørende facebook side med ca. 29.000 fans.

Forsat god søndag.

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,


Det første jeg kommer i tanke om: Konkurrencer, konkurrencer, konkurrencer! :) Undersøg hvordan du kan tjene besøgende/penge på månedlige konkurrencer?


Frank

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:
Det første jeg kommer i tanke om: Konkurrencer, konkurrencer, konkurrencer! :) Undersøg hvordan du kan tjene besøgende/penge på månedlige konkurrencer?

Med konkurrencer, mener du så affiliate konkurrencer hvor folk skal tilmelde sig med deres email? Dem har jeg nemlig, og de giver lidt, men ikke det store - ved ikke om folk er så vilde med at give sin email:-D Eller skal jeg måske finde nogle bedre konkurrencer:-)

Kan heller ikke finde ud af om det bare er bedre at lade være med at have adsende og affiliate og alt muligt og så bare hellere give folk en gratis hjemmeside og så håbe på man vokser sig stor og så kan sælge reklamer senere? Er der nogle der ved hvad man kan tillade sig at tage for banner reklamer hvis man har ca. 500 besøgende om dagen?

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)